یادواره شهدای آبروی محله، به یاد شهیدان حسین و خلیل نادری با حضور پرشور مردم و مسئولین شهر گوجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۱۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یادواره شهدای آبروی محله به یاد برادران شهید حسین و خلیل نادری در شهر گوجان برگزار شد.

 در این برنامه که با استقبال و حضور پرشور مردم شهر گوجان و مسئولان برگزار شد مردم محله نقش اصلی را در اجرای برنامه ایفا کردند که این امر خود بسیار قابل توجه بود.

حجت الاسلام رنجبر سخنران برنامه گفت: اینکه مردم یک محله اینگونه پایبند خون شهیدان باشند و برای آبروی محله خود سنگ تمام بگذارند واقعا جای تشکر و قدر دانی دارد .

وی افزود: امروزه تهاجم همه جانبه فرهنگی و نرم افزاری دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه و میان مردم به اوج خود رسیده است؛ ولی برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام، گامی در راستای مقابله با این تهاجم فرهنگی و همچنین نهادینه کردن فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی در جامعه است.

حجت الاسلام رنجبر ادامه داد: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا در فضاهای عمومی می تواند همه آحاد جامعه را با خود همراه کند، چون به برکت خون مطهر شهدا و ایثار و از خود گذشتن آنهاست که امنیت و آرامش و امید به آینده در کشور برقرار می باشد.

وی تاکید کرد: با وجود فضا مجازی و ایجاد شبهه در افکار عمومی بویژه نسل جوان، برگزاری یادواره شهدا زمینه ساز آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان با راه و سیره شهدا و تداوم راه این عزیزان در دفاع از انقلاب و دستاورد های ارزشمندش می شود.

استاد و مدرس حوزه علمیه یادآور شد: برگزاری این مراسم معنوی در محلات شهری و مساجد و پایگاهای مقاومت بسیج باعث استحکام نظام اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان می شود.

وی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه پر آشوب در معرض یک جنگ اقتصادی تمام عیار قرار دارد؛ اما با این حال مردم ما پایبند به خون شهدا و ولی فقیه زمانشان هستند.

سخنران این مراسم معنوی تأکید کرد: اگر وصیت نامه های این شهدا را بخوانیم خواهیم دید که اولین سفارش این بزرگواران یاد خدا و دومین وصیت غالب این شهدا این است که مبادا ولی فقیه تنها بماند؛ زیرا اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم قطعا پیروزی از آن ما خواهد بود.

 

ارسال نظرات