کد خبر: ۹۰۶۷۴۱۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن پیام تبریک سردار حسینی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در پی انتصاب نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام به شرح ذیل است:

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حاج دکتر، الله نور کریمی تبار (دامت توفیقاته) نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام؛

سلام علیکم

   انتصاب شایسته جنابعالی که از چهره های درخشان علمی حوزه و دانشگاه و با سوابق انقلابی و مدیریتی در سطوح مختلف می باشید، به سمت خطیر نمایندگی ولی فقیه استان ایلام و امام جمعه شهر ایلام از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی ، امام خامنه ای (مد ظله العالی) را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به جنابعالی که از فرزندان برومند و درد آشنای استان شهید پرور ایلام می باشید ، یقینا نوید بخش برکات فراوان خواهد بود. بی شک این حضور ارزشمند در سایه عنایات خاصه آقا امام زمان (عج) و نایب برحق ایشان ، مقام معظم رهبری مسیر رشد ، توسعه و شکوفایی و رفع محرومیت استان را هموار تر خواهد ساخت.

همچنین برخود لازم می دانم که از خدمات و مجاهدت های ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین ، لطفی ، تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان آرزوی موفقیت روز افزون را دارم.

سرتیپ دوم پاسدار سید صادق حسینی

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام

ارسال نظرات