خبرهای داغ:
با حضور دکتر قالیباف؛

بیست و پنجمین مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان برگزار شد

بیست و پنجمین مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان با حضور دکتر محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۴۰۳
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵

بیست و پنجمین مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دقایقی پیش بیست و پنجمین مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان با حضور دکتر محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و مدافعان حرم، فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت، رزمندگان دوران هشت سال حماسه و ایثار و جمعی از بسیجیان در سالن اجتماعت باشگاه معلمان آغاز شد.

این مراسم همزمان با پاسداشت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، شهید «حاج حسین همدانی» با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به‌خصوص قافله سالار شهدای مدافع حرم سردار شهید «حسین همدانی» به همت شهرداری همدان برگزار شد.

در ادامه پس از خاطره گویی جانبازان و ایثارگران دفاع هشت سال دفاع مقدس، دکتر قالیباف با تبیین ابعاد شخصیتی شهید همدانی و مهم‌ترین اقدامات ایشان در طول 40سال مجاهدت به ایراد سخنرانی پرداخت.

تجلیل از خانواده شهدا، پخش نماهنگ با موضوع شهدای والامقام دفاع مقدس، خاطره‌گویی توسط یادگاران و رزمندگان دفاع مقدس، توزیع بسته‌های فرهنگی و.. از دیگر برنامه‌های اجرایی در این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار