خبرهای داغ:
مسئول مهد قرآنی نوگلان پایگاه کوثر حسین آباد عاشوری بهار خبر داد
مسئول مهد قرآنی نوگلان پایگاه کوثر حسین آبادعاشوری شهرستان بهار اجرای برنامه‌های هفته کودک و نیروی انتظامی در مهد قرآنی روستای حسین آبادعاشوری از توابع شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۹۴
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

اجرای برنامه‌های هفته کودک و نیروی انتظامی در مهد قرآنی حسین‌آباد عاشوریطاهره رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: به مناسبت هفته کودک و هفته نیروی انتظامی برنامه‌هایی متنوعی در مهد نورالثقلین روستای حسین‌آباد عاشوری از توابع شهرستان بهار برگزار شد.

وی افزود: جشنواره بادبادک همزمان با روز کودک با شعار «طاهای عزیز به یادت هستیم» و آزاد کردن یک کبوتر به یاد کوچک‌ترین شهیدحادثه تروریستی ائواز برگزار شد.

مسئول مهد قرآنی نوگلان پایگاه کوثرحسین آبادعاشوری عنوان کرد: راهپیمایی با شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر تروریست»، «مرگ بر داعشی»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «الله اکبرخامنه‌ای رهبر» از برنامه‌های این هفته بود.

وی افزود: اجرای جشن روز کودک در کتابخانه حکمت و روشن کردن شمع به یاد شهید چهار ساله حمله تروریستی در اهواز همراه با اجرای مسابقه نقاشی با حضور سروان رضایی« نیروی انتظامی شهرستان بهار» از دیگر برنامه‌های اجرایی بود.

رضایی ابراز داشت: سروان رضایی در این مراسم نکات مفیدی از جمله نشستن کودکان در صندلی پشت وسایل نقلیه و بستن کمربند خود و تذکر به والدین به بست کمربند ایمنی،عدم استفاده دختران از جواهرات در اماکن عمومی، عدم بازی‌های خطرناک رایانه‌ای، عدم استفاده از مواد خوراکی که غریبه‌ها به بچه‌ها تعارف می‌کنند؛ برای نونهالان بیان کرد.

در پایان مراسم از فرزند شهید «محبعلی امیدی» (شهید نیروی انتظامی) تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات