به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا؛

دیدار فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی و جمعی از نیروهای پایور سپاه ناحیه فومن با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان

فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی و جمعی از نیروهای پایور سپاه ناحیه فومن با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فومن به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۸۸
|
۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فومن؛ فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی و جمعی از نیروهای پایور سپاه ناحیه فومن با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان فومن به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا دیدار کردند.

سرهنگ پاسدار حمید جانباز ضمن تقدیر از عملکرد نیروی رسمی و وظیفه نیروی انتظامی شهرستان فرماندهی این نیرو در شهرستان فردی انقلابی بر شمرد که همیشه و همه حال در بین مردم و مساجد حضور دارد و بحمد الله توانسته شهری بدون مخاطرات و جرائم شهره در شهرهای دیگر مدیریت نماید.
سرهنگ جعفرزاده ضمن تاکید بر ارتباط و برگزاری نشست های تعاملی با فرماندهی سپاه ناحیه فومن ارتباط بین دو نیرو را در سطح عالی عنوان کرد و تاکید کرد تامین امنیت مردم وظیفه ذاتی ماست و ما در این راستا تمام همت خود را بکار می بندیم.

دیدار فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی و جمعی از نیروهای پایور سپاه ناحیه فومن با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستاندیدار فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی و جمعی از نیروهای پایور سپاه ناحیه فومن با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستاندیدار فرماندهی، مسئول دفتر نمایندگی و جمعی از نیروهای پایور سپاه ناحیه فومن با فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان

انتهای پیام

ارسال نظرات