در جلسه شورای معارف مدیران ادارات شهرستان فارسان بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تأکید شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۸۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه شورای معارف مدیران ادارات فارسان با موضوع امر به معروف و نهی از منکر به میزبانی سپاه این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور معاون فرماندار و مدیران ادارات شهرستان فارسان در حسینیه الزهرا سپاه ناحیه فارسان برگزار شد، در ابتدا سرهنگ دوم پاسدار علیرضا عربی فرد، جانشین فرمانده سپاه ناحیه فارسان ضمن عرض خیرمقدم به حضار، گفت: معنای واقعی نوع دوستی و نوع خواهی و دلسوزی برای دیگران در امر به معروف و نهی از منکر نهفته است.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام  سیدمحمدرضا علوی اظهار کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر نباید اختصاص به ارگان خاصی پیدا کند، وضعیت کنونی جامعه نیازمند یک پویش همگانی در مقابله با مفاسد موجود است، همه مردم به‌ویژه مسئولان باید از عاشورا الهام بگیرند و مقابل مشکلات بایستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان گفت: ایجاد ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر خوب است؛ اما تا زمانی که فرهنگ‌سازی در این امر صورت نگیرد این مسئله در جامعه محقق نمی‌شود.

وی افزود: به لطف خدا بین ادارات در شهرستان فارسان وفاق و همدلی خوبی وجود دارد و این همدلی سبب شده تا در بسیاری از امور موفق باشیم.

علوی ادامه داد: باید سعی کنیم این همدلی را در آینده نیز نگه داریم. ما باید در برگزاری مراسمات و جلسات در بین ادارات شهرستان فارسان این همکاری را ادامه دهیم.

وی، در پایان خاطر نشان کرد: کارشناسی در مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر یکی از نیازهای امروز ماست و باید این مسئله در جامعه تبیین شود.

 

ارسال نظرات