خبرهای داغ:
نخستین کنگره دو روزه بین المللی اورآسیایی علوم ورزشی با شرکت متخصصان داخلی و خارجی از 15 کشور جهان امروز چهارشنبه در دانشگاه تبریز آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۲۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمت گون آی رئیس کنگره اورآسیایی علوم ورزشی با اشاره به اهداف ایجاد این اتحادیه گفت: با توجه به بین‌رشته‌ای بودن علوم ورزشی این اتحادیه با هدف ارتقای علم و پژوهش و ایجاد ارتباطات بین‌المللی بیشتر دانشمندان کشور‌های اروپایی و آسیایی با یکدیگر ایجاد شده است.

نیکوخصلت، دبیر اولین کنگره اورآسیایی علوم ورزشی نیز با اشاره به اینکه این کنگره توجه ویژه‌ای به تقویت همکاری‌های بین‌المللی در سطوح محلی، منطقه‌ای و بین قاره‌ای آسیا و اروپا دارد، افزود: گردهمایی متخصصین و صاحب‌نظران علوم ورزشی داخلی و خارجی جهت ارائه آخرین دستاورد‌ها و تبادلات علمی همزمان با رویداد تبریز ۲۰۱۸ و کمک به کاربردی نمودن یافته‌های دانشگاهی از اهداف اصلی این کنگره است.

نایب رئیس اتحادیه اورآسیایی علوم ورزشی، بیان کرد: این کنگره با حضور استادانی از کشور‌های مختلف از جمله ایالات متحده آمریکا، رومانی، ترکیه، بلغارستان، آذربایجان، مقدونیه، اسلواکی، بوسنی و هرزگووین، قبرس، عراق، تاجیکستان، ازبکستان و ... در قالب کارگاه‌های تخصصی و نشست‌های مختلف، ۱۸ لغایت ۲۰ مهرماه سال جاری (۱۰ تا ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸) در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها