با حضور معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :
نشست بصیرتی و روشنگری ویژه کارکنان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با موضوع جنگ روانی با حضور سردار نقدی در فاطمیه سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۲۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نشست بصیرتی و روشنگری ویژه کارکنان پایور سپاه سلمان،ناحیه زاهدان،ناحیه دانشجویی،سپاه فرودگاه و یگان امنیتی حیدر کرار ظهر امروز در محل فاطمیه سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با حضور معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد. 
 
سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران در این نشست بصیرتی با اشاره به وضعیت کنونی جامعه گفت:در شرایطی که ما هر روز به پیروزی دست می یابیم و شدمن هر روز شکست می خورد در چنین شرایطی دشمت سعی در وارونه کردن واقعیت و نشان دادن تصویر تیره و تار از ما دارد .

وی با بیان توطئه ها و سنگ اندازی های دشمنان در طول چهار دهه از انقلاب اسلامی افزود:ما در گذشته بسیار شتر از زمان حال مشکل داشتیم و در گذشته در مقابل بزرگترین سرویس های جاسوسی دنیا بودیم ما در مقابل ارتشی بودیم که تا به دندان مسلح بود در حالی که ما نه تنها ابزار جنگی نداشتیم حتی با بعضی ابزار هم بلد نبودیم کار کنیم حال این مشکل اقتصادی امروز جامعه صدبرابر راحت تر از برخورد با گروهک های تروریستی است. 
 
سردار نقدی از عملیات روانی دشمن به عنوان سحر رسانه ای یاد و تصریح کرد:ما در گذشته بین راه سازش و راه انقلاب راه انقلاب را انتخاب کردیم و در هر عرصه ای به شاخصه های انقلاب عمل کردیم موفق و پیروز شدیم امروز دشمن با تمام توان سعی دارد از طریق عملیات روانی و جنگ رسانه ای بین ما، معیار ها، ارزش ها و شاخص های ضعیفتری از  انقلاب فاصله ایجاد کند در حالی که به برکت این انقلاب جامعه ما امروز از همه زمان ها قوی تر و دشمنانمان امروزه از هر زمانی ضعیفتر هستند.
ارسال نظرات