خبرهای داغ:
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نهاوند:
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نهاوند گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش است و در این سند، نقش معاونین و مربیان پرورشی بسیار مهم و پررنگ دیده شده است.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۱۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶

نقش مربیان پرورشی در سند تحول بنیادین پررنگ استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علی عمرانی در کارگاه توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی شهرستان نهاوند اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه آموزش و پرورش است و در این سند، نقش معاونین و مربیان پرورشی بسیار مهم و پررنگ دیده شده است.

وی با ارائه تعریفی از تربیت گفت: هدف اصلی تربیت رساندن دانش‌آموزان به حیات طیبه و پرورش انسان متعالی و قانونمند است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش نهاوند افزود: دانش‌آموز برای اینکه بتواند در مدرسه خوب آموزش ببیند، نیاز به آرامش خاطر دارد که تحقق این امر و ایجاد فضایی آرام بر عهده معاون پرورشی است.

وی با اشاره به گسترش فضای مجازی و ورود دانش‌آموزان به این فضا بیان داشت: با توجه به اینکه در عصر حاضر فضای مجازی مرزها را درنوردیده و باعث گسترش بسیار زیاد ارتباطات شده است، نیاز است که دانش آموزان در رابطه با استفاده صحیح از این فضا آموزش‌های لازم را دریافت کنند که این مورد نیز از وظایف معاونین و مربیان پرورشی است.

عمرانی از معاونین پرورشی خواست که در امر اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور، برپایی نماز جماعت و برگزاری برنامه های تربیتی در مناسبت های مختلف، اهتمام ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات