خبرهای داغ:
فرماندار میاندوآب گفت: امنیت اجتماعی یکی از دغدغه های همه ما است و باید با برنامه ریزی و ارائه راهکارهای لازم در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۱۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ناصر امیری در جلسه ارتقا امنیت اجتماعی در فرمانداری میاندوآب در سخنانی اظهار کرد: امنیت اجتماعی یکی از دغدغه های همه ما است و در این راستا کارگروه های مختلف تشکیل می شود.

این مسئول با بیان اینکه در نظام اسلامی همه در یک سنگر و برای یک هدف کار می کنیم، افزود: باید با برنامه ریزی و ارائه راهکارهای لازم در جهت کاهش آسیب های اجتماعی گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه هر اداره ای باید به وظایف خود در راستای ارتقای امنیت اجتماعی عمل کند، گفت: امنیت و عدالت مهم ترین دغدغه ما است و مشکلا را باید شناسایی و راهکارهای عملی برای کاهش آن ارائه شود.

امیری با بیان اینکه آسیب های اجتماعی می تواند شاخص های امنیت اجتماعی را تحت تاثیر قرار دهند، تصریح کرد: باید به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی حرکت کرده و در این راستا تدابیر لازم اتخاذ شود.

فرماندار میاندوآب به فضای مجازی و ارتباط آن با امنیت اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی را در جامعه برای مقابله با آسیب های اجتماعی، نهادینه کنیم و در این رابطه پلیس فتا نیز امنیت را در فضای مجازی حاکم می کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات