خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب:

امنیت زیر بنای توسعه و پیشرفت است

امام جمعه میاندوآب گفت: امنیت زیر بنای توسعه و پیشرفت است و جایی که امنیت نباشد، توسعه در زمینه های مختلف مانند علمی، اقتصادی و... اتفاق نمی افتد.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۰۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

 حجت الاسلام حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: هفته ناجا فرصتی برای تقدیر و تجلیل از تلاش های شبانه روزی پرسنل ساعی و تلاشگر ناجا است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه تکنولوژی روز به روز توسعه و گسترش می یابد، افزود: نیروی انتظامی باید به تکنولوژی روز مجهز شود تا بتواند پاسخگوی نیازهای روز باشد.

وی با اشاره به اینکه قانونگرایی، منطق گرایی و با عزم جدی در صحنه بودن از جمله ویژگی های پلیس است، گفت: پلیس همیشه در صحنه بوده و در برقراری امنیت اجتماعی تلاش می کند.

حسن زاده احساس امنیت اجتماعی و نظم در جامعه را از جمله کارکردهای پلیس در جامعه عنوان و تصریح کرد: پلیس مقتدر با عزم عالی در فکر، عمل و اخلاق می تواند الگو باشد و امنیت را ایجاد کند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه امنیت زیر بنای توسعه و پیشرفت است، گفت: جایی که امنیت نباشد، توسعه در زمینه های مختلف مانند علمی، اقتصادی و ... اتفاق نمی افتد.

وی با تاکید بر اینکه هرکس در حیطه مسئولیت خودش یار و یاور و پشتیبان پلیس باشد، افزود: علما، آحاد مختلف مردم و مسئولان باید پشتیبان پلیس بوده و تصویری به عنوان یار مهربان و مقتدر از پلیس در جامعه بیان کنند.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه پلیس یاور مهربان و مقتدر مردم است، گفت: باید این تصویر از پلیس در جامعه باشد و مردم نیز پلیس را ملجا رسیدگی به مشکلات و پناهگاه خود بدانند.

وی در ادامه با اشاره به صبر و استقامت خانواده های پرسنل انتظامی، تصریح کرد: اجر خانواده های پلیس کمتر از پرسنل انتظامی نیست و آنها نیز در اجر و پاداش ماموران انتظامی شریک هستند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار