خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند عنوان کرد

مربیان پرورشی در خط مقدم نهادینه‌سازی نماز بین دانش‌آموزان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: همه باید تلاش کنیم تا نماز را در دانش آموزان نهادینه و درونی کنیم و معاونین و مربیان پرورشی در خط مقدم این کار هستند.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۰۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴

مربیان پرورشی در خط مقدم نهادینه‌سازی نماز بین دانش‌آموزانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، علیرضا غلامی در جمع معاونین و مربیان پرورشی با بیان اینکه آموزش و پرورش نهاوند توجه بسیار ویژه‌ای به مسائل پرورشی در مدارس دارد، اظهار داشت: در رابطه با برنامه‌های پرورشی و تربیتی و به خصوص برپایی نماز، برنامه‌های بسیار خوبی در مدارس داریم.

وی افزود: در این رابطه حجت الاسلام مغیثی امام جمعه شهرستان، حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات و... در کنار ما هستند و ما را یاری می‌دهند که جای تشکر فراوان دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند از نماز به عنوان کلید واژه رشد و یکی از مهمترین اعمال در دین اسلام یاد کرد و گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا نماز را در دانش‌آموزان نهادینه و درونی کنیم و اگر این اتفاق بیفتد هر یک از دانش‌آموزان می‌توانند به معاون پرورشی بسیار کمک کنند و یار معاون پرورشی در مدرسه باشند.

وی تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم تا نماز را در دانش آموزان نهادینه و درونی کنیم و معاونین و مربیان پرورشی در خط مقدم این کار هستند.

غلامی نقش خانواده‌ها در آموزش و نهادینه‌سازی مسائل دینی و پرورشی در دانش آموزان را بسیار مهم دانست و گفت: مردم ما مردمانی شریف، مؤمن و شهیدپرور هستند که با کمک آنها می‌کوشیم در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، دانش‌آموزانی مؤمن، متعهد و رشد یافته از جنبه‌های مختلف به جامعه تحویل دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات