معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی بعد از ۴۰سال هنوز پایبند به آرمانها ی انقلاب هستند.
کد خبر: ۹۰۶۷۳۰۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار محمد رضا نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران صبح امروز در نشست تبیین و گفتمان سازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان زاهدان برگزار شد،گفت: بعد از انقلاب اسلامی ایران تنها یک کشور توانسته در مقابل ابر قدرت های جهان ایستادگی کند و تنها ایستادگی نبوده و امروزه نظام جمهوری اسلامی ایران در همه جهات پیشرفت چشمگیر داشته است.

وی اقدامات و خدمات انقلاب اسلامی در جامعه را وظیفه همه مسئولان دانست و افزود:بعد از انقلاب اسلامی انچه که بسیار حائز اهمیت است استقلال علمی،سیاسی،اقتصادی و همه جانبه کشور است که با تکیه به نیروهای دلسوز صورت گرفته است.

سردار نقدی گفت: امروزه بخش عظیمی از افکار و نفوذهای سیاسی و فرهنگ و...از جانب رسانه هایی صورت می گیرد که قصد پیاده سازی برنامه های خود در کشور های دیگر می باشند به نحوی که فضا سازی رسانه ای خارج از مرزها به عنوان یکی از عوامل برای تفرقه افکنی در میان اتحاد افکار و عقاید کشور ها ایفای نقش می کنند .

معاون فرهنگی سپاه پاسداران در پایان افزود:مردم ایران اسلامی بعد از 40 سال هنوز پایبند به آرمان ها هستند و همان شعار هایی را بر لب دارند که40 سال پیش داشتند و کشور ایران به لطف خداوند منان همینگونه با صلابت به مسیر خود ادامه خواهد داد.
ارسال نظرات