خبرهای داغ:
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان همدان گفت: یکی از مهمترین وظایف معاونین و مربیان پرورشی این است که حس تعهد و باورهای دینی دانش‌آموزان را تقویت کنند، چراکه اهمیت بحث پرورش از آموزش بالاتر است و تعلیم در کنار تربیت است که کامل می شود و معنا پیدا می‌کند.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۹۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳

تقویت حس تعهد و باورهای دینی دانش‌آموزان از مهمترین وظایف مربیان پرورشیبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، عباس تجری در کارگاه توانمندسازی معاونین و مربیان پرورشی نهاوند بیان داشت: هیچ چیزی در مدرسه به اندازه نماز اهمیت ندارد و برپایی نماز و جذب دانش‌آموزان به این فریضه الهی باید مهمترین کار عوامل مدرسه، بالاخص معاونین و مربیان پرورشی باشد.

وی با بیان اینکه داشتن تعهد در کار بسیار مهم و ضروری است، گفت: چه بسیار افرادی داریم که از تخصص بسیار بالایی برخوردار هستند و به مدارج عالی علمی رسیده‌اند، اما چون نسبت به دین و کشور خود تعهد ندارند، برای مردم مثمرثمر نبوده‌اند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش همدان افزود: یکی از مهمترین وظایف معاونین و مربیان پرورشی این است که حس تعهد و باورهای دینی دانش‌آموزان را تقویت کنند، چراکه اهمیت بحث پرورش از آموزش بالاتر است و تعلیم در کنار تربیت است که کامل می شود و معنا پیدا می‌کند.

وی نماز را مهمترین امر در آموزش و پرورش دانست و گفت: هیچ چیزی در مدرسه به اندازه نماز اهمیت ندارد و برپایی نماز و جذب دانش‌آموزان به این فریضه الهی باید مهمترین کار عوامل مدرسه، بالاخص معاونین و مربیان پرورشی باشد.

تجری با اشاره به این عبارت قرآنی که می فرماید «ان الصلاه تنهی عن الفحشاء و المنکر» بیان داشت: اگر کسی نماز بخواند و به آن اعتقاد قلبی داشته باشد، هیچ گاه به بیت المال دست درازی نخواهد کرد و بسیاری از مشکلاتی که امروزه در جامعه با آنها دست به گریبان هستیم وجود نخواهند داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات