خبرهای داغ:
زاهدی عنوان کرد: به دلیل پراکندگی در عملکرد دستگاهها، نظارت بر این بخش ضعیف است و هر دستگاهی بنا به تشخیص خود این یک درصد را ارایه می دهد و پیشنهاد ما تعیین اعتباری از سوی قانون برای تمرکز این اعتبار به امر پژوهش است.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۹۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، بیان کرد: هفته پژوهش به منظور بررسی عملکرد پژوهشکده ها و تقدیر و تجلیل از دستگاههای فعال و دانشگاهها در سوم آذرماه برگزار می شود.
 
وی گفت: هفته پژوهش، سوم آذرماه سال جاری در قزوین برگزار می شود و یک هفته پس از ان در سطح ملی برگزار خواهد شد.
 
استاندار قزوین با اشاره به برنامه های تبیین شده این هفته اظهار کرد: مراسم افتتاحیه، بررسی برنامه های پژوهش شده و در کنار آن نمایشگاه
و تور صنعتی بین صنعتگران، دانشگاهیان و ‌پژوهشگران جزو برنامه های شاهص هفته پژوهش خواهد بود.
 
زاهدی عنوان کرد: در طول سال نیز کارگروه پژوهش در استان به طور مستمر برگزار می شود و در تلاشی هستیم تا بتوانیم پژوهش در تمام بخش ها را ‌گسترش بدهیم. 
 
استاندار افزود: بین بخش تولید و‌ پژوهش تعامل وجود ندارد اما در این بین پارک فناوری به تدریج توانسته این کار را انجام می دهد و ما این آمادگی را داریم که اعتباراتی را در این زمینه منظور کنیم. 
 
وی ضمن اشاره به قانون تعلق یک درصد دستگاهها به امر پژوهش تصریح کرد: به دلیل پراکندگی در عملکرد دستگاهها، نظارت بر این بخش ضعیف است و هر دستگاهی بنا به تشخیص خود این یک درصد را ارایه می دهد و پیشنهاد ما تعیین اعتباری از سوی قانون برای تمرکز این اعتبار به امر پژوهش است.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها