خبرهای داغ:
امام جمعه همدان:

وجود امنیت در کشور مرهون جانفشانی‌های نیروهای نظامی و انتظامی است

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه باید قدردان این همه تلاش و مجاهدت بود گفت: وجود امنیت در کشور یک موهبت الهی است که با جانفشانی‌های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۹۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳

وجود امنیت در کشور با جانفشانی‌های نیروهای نظامی و انتظامی ایجاد شده استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در جمع فرماندهان انتظامی همدان بیان کرد: نیروهای نظامی دیگر کشورها به علت نبود ایمان و تقوا به مردم ظلم می کنند.

وی اظهار داشت: نیروی نظامی آمریکا به بهانه حفظ امنیت سالانه چند تن را به ضرب گلوله از پای درمی آورد و قاتل در دادگاه صوری تبرئه می شود.

امام جمعه همدان اضافه کرد: پلیس ایران در برخورد با اخلالگران، قانون‌شکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی جدی بوده و توان خود را برای برقراری امنیت به کار می‌بندد.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان این همه تلاش و مجاهدت بود اظهار داشت: وجود امنیت در کشور یک موهبت الهی است که با جانفشانی‌های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ایجاد شده است.

محمدی خواستار ترویج فرهنگ قدرشناسی در جامعه شد چراکه در غیراینصورت نمی‌توان حق هر انسان و جناحی را به جا آورد.

وی افزود: عوامل انتظامی در تمامی فصل ها و مناسبت‌های سال در حال اجرای طرح‌های مختلف برای ایجاد آسایش و امنیت برای مردم هستند اما خدمات آنها مغفول مانده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: کمرنگ شدن حس قدرشناسی بر عملکرد و کیفیت کار افراد تاثیر منفی می‌گذارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات