امام جمعه بخش مرکزی یزد:

لزوم سفر سفیر انگلیس به یزد بیان شود

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه لزوم سفر سفیر انگلیس باید بیان شود، گفت: مسئولین رفت و آمد این افراد را کنترل کنند.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۸۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ آیت الله سید کاظم مدرسی، در خصوص سفر سفیر انگلیس به یزد، گفت: آمد و رفت‌ها باید بر اساس معیار‌های انقلابی و اسلامی و خدمت به مردم باشد اگر عده‌ای توسط منتخبین مردم و اعضای شورای شهر دعوت می‌شوند باید مصلحت مردم را در نظر بگیرند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه این رفت و آمدها، نشست و برخاست‌ها جز هزینه برای مردم چیز دیگری ندارد، اظهار کرد: مردم از ما سوال می‌کنند و این سوال در ذهنشان است که حضور سفیر انگلیس به صورت مکرر به صورت مخفیانه یا علنی چه اثراتی را برای مردم یزد خواهد داشت.

وی ادامه داد: اروپایی که امروز هم دست به آمریکا در مسیر تحریم قدم برمی دارد و از دیرباز با ملت ایران مخصوصاً انگلیس روباه مکار دشمنی داشته، این افراد با چه پولی دعوت می‌شوند و در این جا پذیرایی می‌شوند آیا این پول مردم نیست که با فشار از آن‌ها گرفته می‌شود در این راه خرج می‌شود آورده این جریان برای مردم چیست

مدرسی افزود: در ذهن مردم این است که آورده این جریان برای سفر‌های مجانی که دعوتشان می‌کنند به کشور‌های اروپایی است و همچنین برای دستاورد‌هایی است که می‌خواند خودشان یا وابستگانشان برای ادامه تحصیل به کشور‌های غربی بروند.

وی با بیان اینکه از نهاد‌ها و مسئولین می‌خواهیم که رفت و آمد‌های این افراد را کنترل کنند و به اغراض این جریانات کاملا توجه داشته باشند، گفت: مردم ما چشم خوبی نسبت به این دشمنان ندارند. دشمنانی که قبل از انقلاب جز خیانت به ایران چیز دیگری روا نداشتند وپس از انقلاب نیز به دشمنی با اصل و شاخه‌های انقلاب نداشتند.

مدرسی تصریح کرد: ملت ایران مردمی هستند که مورد آماج ترور‌ها قرار گرفتند که عمدتاً توسط افرادی است که امروز با دستکش مخملی شان از تروریست‌ها حمایت می‌کند.

وی در پایان بیان کرد: با توجه به خیانت‌ها و خباثت‌های که انگلیسی‌ها قبل و بعد از انقلاب به ملت ایران داشته و دلیل این سفر باید بیان شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار