معاون امور پرورشی و تربیتی آموزش‌وپرورش لرستان گفت: مسابقه بزرگ مکبری با حضور ۱۸۰ نفر از دانش‌آموزان خرم‌آبادی برای نخستین‌بار در کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۶۹
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اسدالله عباس‌زاده صبح امروز در نخستین دوره مسابقه بزرگ مکبری اظهار کرد: این مسابقه با حضور 180 نفر از دانش‌آموزان خرم‌آبادی برای نخستین‌بار در کشور برگزار می‌شود که از بین 180 دانش‌آموز شرکت‌کننده در این مسابقه، ابتدا 50 نفر انتخاب و سپس از این تعداد 25 دانش‌آموز برای 25 هفته نمازجمعه جهت اجرای برنامه مکبری برگزیده می‌شوند.

معاون امور پرورشی و تربیتی آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به نقش موثر نماینده ولی‌فقیه در استان به‌جهت برگزاری مسابقه بزرگ مکبری، افزود: این مسابقه به همت دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اداره کل آموزش‌وپرورش و معاونت پرورشی استان، هلال‌احمر و همچنین ستاد نمازجمعه خرم‌آباد برگزار می‌گردد.

عباس‌زاده سن شرکت‌کنندگان در این مسابقه را بین 12 تا 18 سال خواند و بیان داشت: این مسابقه در راستای برنامه سودای بندگی و همچنین تعمیق باورهای دینی و آشنایی دانش‌آموزان با آموزه‌های اسلامی بوده که البته از رسالت‌های آموزش‌وپرورش است.

انتهای پیام

ارسال نظرات