مدیرکل آموزش‌وپرورش استان لرستان

لزوم توجه به مسائل تربیتی و دینی در کنار علم‌آموزی

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان لرستان گفت:در کنار علم‌آموزی و دانش‌آموزی به مسائل تربیتی و دینی نیز باید توجه کرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۶۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا زینی وند مقدم، امروز در نخستین دوره مسابقه مکبری اظهار داشت: یکی از رسالت‌های اصلی آموزش‌وپرورش همان‌طور که در سند تحول بنیادین نیز پیش‌بینی‌شده با رویکرد همه فرایند‌های تعلیم و تربیتی؛ تربیت انسان‌های خلاق، متفکر و کنجکاو باشد و با الگوی اسلامی و ایرانی است و به همین خاطر برنامه‌هایی در سند تحول پیش‌بینی‌شده که جنبه تربیتی و فرهنگی دارد.

وی با اشاره به نخستین دوره مسابقه مکبری در لرستان، بیان کرد: نخستین دوره مسابقه مکبری در سطح کشور با حضور ۱۸۰ دانش‌آموز ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان لرستان تصریح کرد: در کنار علم‌آموزی و دانش‌آموزی به مسائل تربیتی و دینی نیز باید توجه کرد لذا شما برگزیدگان این مسابقه در این مرحله هستید و انتظار داریم زمینه‌ای برای حضور و ورود شما در برنامه‌های تربیتی و فرهنگی باشد.

وی گفت: این مسابقات به همت نماینده، ولی فقیه در استان و ستاد نماز جمعه و آموزش و پرورش در راستای طرح «سودای بندگی» که آموزش عملی اسلام و فرایض دینی را دارد برگزار می‌شود.

زینی وند تصریح کرد: اولین دوره مسابقات مکبری در سطح کشور را به فال نیک می‌گیریم و با این تعامل و هماهنگی در استان شاهد برنامه‌های متنوع و ارزشمندی در راستای تعلیم تربیت و فرایض دینی باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار