سردار سپهر در مجمع مدیران حقوقدان بسیجی قوای سه‌گانه اعلام کرد
سردار سپهر گفت: یکی از چالش هایی که جامعه با آن مواجه است، سطح پایین اشراف مردم نسبت به مسائل حقوقی و قضایی است، بر همین اساس بسیج آماده است تا دوره های آموزشی سواد حقوقی را برای عموم مردم برگزار کند.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۶۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار محمد حسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین در مجمع مدیران حقوقدان بسیجی قوای سه‌گانه با بیان اینکه وجود برخی منافذ قانونی و یا قوانین ناکارآمد، رشد و توسعه اقتصادی کشور را با کندی مواجه ساخته است، اظهار داشت: امروز بسیج با بهره مندی از 50 هزار حقوقدان بسیجی آمادگی دارد تا نسخه هایی شفابخش برای پوشش منافذ قانونی و اصلاح قوانین موجود ارایه دهد.

وی به ظرفیت نیروی تخصصی موجود در بسیج اشاره کرد و گفت: یکی از چالش هایی که جامعه با آن مواجه است، سطح پایین اشراف مردم نسبت به مسائل حقوقی و قضایی است، بر همین اساس بسیج آماده است تا دوره های آموزشی سواد حقوقی را برای عموم مردم برگزار کند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اگر به این ظرفیت عظیمی که امروز در بسیج وجود دارد بی توجه باشیم و از آن استفاده نکنیم، در نزد خداوند مسئولیم و باید پاسخگو باشیم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه کشور نیاز به مدیران جهادی دارد، افزود: بسیج حاضر است برای تربیت چنین مدیرانی با روحیه کار جهادی هزینه کند و تاکنون هم این کار را به خوبی انجام داده است، طوری که فقط در اردوهای جهادی بسیج سالانه هزاران جوان دانشجو با تخصص های مختلف و البته با روحیه جهادی تقویت شده آماده خدمت به مردم کشور هستند.

ارسال نظرات