معاون وزیر ارتباطات و فناوری، اطلاعات از رشد سه برابری تخلفات در افزایش نرخ تلفن همراه در کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۵۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حسین فلاح جوشقانی در سفر خود به شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگاران از کاهش عرضه تلفن همراه در بازار خبر داد و اظهار کرد: بالا رفتن نرخ ارز و افزایش تخلفات در این حوزه از عوامل اصلی کمبود گوشی همراه در بازار و بالا رفتن نرخ این وسیله ارتباطی می‌باشد.

وی با بیان اینکه برخی شرکت‌های وارد کننده تلفن همراه فعالیت خود را متوقف کرده اند، عنوان داشت: عرضه تلفن همراه در چند وقت اخیر به شدت کاهش داشته است و این درحالی است که نرخ تخلافات در این مورد سه برابر شده است.

این مقام مسئول به اجرایی شدن طرح رجیستری تلفن همراه در کشور اشاره داشت و بیان کرد: این طرح به منظور تنظیم بازار اجرایی شده است و این افزایش قیمت‌ها در بازار موبایل هیچ‌گونه ارتباطی با این طرح ندارد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری، اطلاعات با بیان اینکه برای تکمیل پوشش دهی کامل ارتباطات، روستاهای بالای 20 خانوار نیازمند سرمایه ای بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان هستیم، خاطرنشان کرد: تا کنون 42 هزار روستا از خدمات تلفن همراه بهره مند هستند.

فلاح جوشقانی با اشاره به تحریم‌ها، گفت: برای نگهداری از تجهیزات رادیویی و ارتباطی بسته حمایتی پیش بینی شده است که امیدواریم با پیش بینی های انجام گرفته تحریم ها کمترین تاثیر را در این حوزه داشته باشد.

ارسال نظرات