خبرهای داغ:
سردار شهید «علی اکبر کورش کمال» از روستای بادخوره شهرستان اسدآباد بعد از سال‌ها جانبازی به خاطر جراحات ناشی از مناطق جنگی 13 اردیبهشت ماه 1380 به شهادت رسید.
کد خبر: ۹۰۶۷۲۱۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

زندگینامه سردار شهید «علی‌اکبر کورش کمال»به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، سردار شهید «علی اکبر کورش کمال» فرزند طاهر‌وردی متولد 7 تیر ماه 1338 از روستای بادخوره شهرستان اسدآباد، انسانی که انجام فرائض و قرائت قرآن و مطالعات کتاب‌های مختلف او در سن کودکی باعث تعجب و گاه غبطه همسن و سالان و نوجوانان هم محل در روستا می‌شد.

علی اکبر از کودکی به خاطر رشد و تربیت در یک خانواده مذهبی و پدری آگاه و مومن در اعتقادات دینی و آشنایی با آموزه‌ها و شئونات اسلامی از زمان و سن و سال خود جلوتر بود.

در غیاب پدر مغازه ایشان را با حالی که در عنفوان نوجوانی بود به خوبی اداره می‌کرد و لحظه‌ای در مغازه بیکار نبود و همیشه یا قرآن مطالعه می‌کرد و یا کتاب‌های دینی دیگری را می‌خواند.

آگاهی علی اکبر به مسائل و فضائل اخلاقی از نوجوانی تا آغاز جوانی طوری بود که دیگران را دعوت به رعایت اخلاق و توصیه به همزیستی با محبت و به دور از عدم صداقت می‌کرد.

این شهید بزرگوار با مهاجرت به کرمانشاه بخاطر اعتقادات دینی و انقلابی‌اش و برای دفاع از آرمان‌های اسلامی و انقلابی و مرزهای مورد هجوم قرار گرفته کشور وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد و در دوران خدمت یکی از مسئولین و فرماندهان سپاه و آخرین مسئولیت ایشان مدیریت ارشد کنترل اموال سپاه حضرت نبی اکرم(ص) بود.

وی بعد از سال‌ها جانبازی به خاطر جراحات ناشی از مناطق جنگی در تاریخ 13 اردیبهشت ماه 1380 به مقام والای شهادت نائل و پیکر پاکش در گلزار شهدای کرمانشاه آرام گرفت و روح پاکش به جوار حق پرکشید؛ روحش شاد و خاطرش جاودان باد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات