خبرهای داغ:
توسط یک خیّر دوستدار محیط زیست انجام گرفت:

نذر علوفه برای آهوان منطقه حفاظت شده باشگل

به گفته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان خیّر دوستدار محیط زیست یک نیسان یونجه برای آهوان منطقه حفاظت شده باشگل اهدا کرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۱۶۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به نقل از  روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، محمد جلیلوند ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: این شخص دوستدار محیط زیست که از اهالی بوئین زهرا و دوستدار محیط زیست می باشد 60 پرس یونجه برای تغذیه زمستانه آهوان منطقه حفاظت شده باشگل اهدا کرد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان اضافه کرد: این فرد خیّر این اقدام خداپسندانه را در راستای ادای نذری که داشته و علاقه زیادی که به حیات وحش به خصوص گونه آهو دارد انجام داده است.
جلیلوند ضمن ابراز خرسندی از این عمل خداپسندانه ابراز داشت: امیداوریم این گونه اعمال خیر و خداپسندانه فراگیر شود و انسانها به عنوان اشرف مخلوقات به جای فکر کردن به انقراض و کشتن حیوانات وحشی، به حمایت از آنها برخیزند، چرا که حمایت از چرخه طبیعت حمایت از بقای بشریت است.
گفتنی است منطقه حفاظت شده باشگل با مساحت 25 هزار و 198 هکتاری در فاصله 8 کیلومتری شمال غربی شهر تاکستان و در حد فاصل شهرهای تاکستان و ابهر در دامنه جنوبی رشته کوه البرز مرکزی واقع شده است و قلمرو زیستی گسترده ای از گونه های وحشی با ارزش چون قوچ و میش و آهو می باشد.
1010/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار