خبرهای داغ:
به مناسبت هفته کودک انجام گرفت

بازدید بیش از 400 کودک از موزه تنوع زیستی محمدیه قزوین

به گفته رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز طی دو روز گذشته بیش از 400 کودک از موزه تنوع زیستی شهر محمدیه بازدید کردند.
کد خبر: ۹۰۶۷۱۴۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، اکبر کشت پرور در این ارتباط گفت: به مناسبت هفته کودک و بویژه روز کودک و محیط زیست بازدید از موزه تنوع زیستی به مدت یک هفته برای کودکان و خانواده های آنان رایگان بوده که طی روزهای گذشته این امر با اشتقبال رخوبی مواجه شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز افزود: طی دو روز گذشته بیش از 400 نفر از دانش آموزان مدارس ابتدایی، مهدهای کودک و کانون های فکری و پرورشی کودکان و نوجوانان به میزبانی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان البرز از موزه تنوع زیستی شهر محمدیه بازدید کرده اند.

کشت پرور در ادامه ابراز داشت: در این بازدیدها کارشناسان محیط زیست ضمن تشریح این روز، در مورد موزه تنوع زیستی و اهمیت گونه های جانوری و گیاهی برای بازدید کنندگان توضیحاتی ارائه کردند.

وی در پایان گفت: موزه تنوع زیستی شهر محمدیه با الهام از طبیعت استان قزوین و زیستگاههای طبیعی همراه با نمونه های جانوری، گیاهی، اسکلت، پنل و سنگ طراحی شده است به طوری که بازدید کنندگان با مراجعه به این موزه می توانند برداشت و تصویر جامعی از محیط زیست و حیات وحش استان داشته باشند.
1010/پ20/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها