خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به نقش مؤثر کارگران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: امروز نیز اگر به دنبال حل مشکلات و معضلات کشور هستیم باید دنبال ترویج همین تفکر و روحیه انقلابی در بین مدیران و همه کارگران و کارفرمایان باشیم.
کد خبر: ۹۰۶۷۰۹۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

ضرورت ترویج تفکر و روحیه انقلابی در بین مدیران و کارگرانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در همایش جهادگران عرصه تولید و صنعت استان همدان با اشاره به نقش مؤثر کارگران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: در جنگ تحمیلی کارگران در میان دود و غبار ناشی از توپ و ترکش و خمپاره نگذاشتند که چرخ تولید کشور از حرکت باز بماند.

وی افزود: با وجود اینکه دشمن بعثی و هم پیمانانش کمر همت به نابودی زیرساخت‌ها و تأسیسات و صنایع ما بستند تا چرخ تولید را متوقف کنند؛ در بدترین شرایط و حالات جنگی همت بلندمردان و اراده پولادین کارگران عزیز با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی هرگز اجازه تحقق این اهداف شوم را به دشمنان این آب و خاک و نظام شکوهمند اسلامی را نداد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: امروز نیز اگر به دنبال حل مشکلات و معضلات کشور هستیم باید دنبال ترویج همین تفکر و روحیه انقلابی در بین مدیران و همه کارگران و کارفرمایان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش استانی مدیران واحدهای تولیدی تصریح کرد: برگزاری چنین نشست‌ها و همایش‌هایی در واقع فتح بابی است برای ارائه راهکار و راه حل‌های استانی و کشوری و می‌توان به نتایج اینگونه جلسات امیدوار بود.

سردار مجیدی با تأکید بر مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی و تولیدات داخل بیان کرد: امروز ما باید فرهنگ کار را در جامعه ترویج کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات