فرمانده مرزبانی کشور گفت: قرارگاه مقداد اربعین مرزبانی کار خود را بطور رسمی از امروز آغاز و مرزبانان در سه گذرگاه مرزی مهران، شلمچه و چذابه آماده خدمات رسانی به زائران هستند.
کد خبر: ۹۰۶۷۰۸۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "قاسم رضایی"، فرمانده مرزبانی کشور  در جلسه قرارگاه مقداد اربعین استان ایلام در مرز مهران گفت: قرارگاه مقداد اربعین مرزبانی کار خود را رسمأ از امروز آغاز کرد و مرزبانان در سه گذرگاه مرزی مهران، شلمچه و چذابه آماده خدمات رسانی به زائران داخلی و کشورهای همسایه و مسلمان هستند.

وی گفت: تأمین امنیت تردد زائران در اولویت اول است و مرزبانان با آمادگی ۱۰۰ درصدی و اشراف اطلاعاتی، تمامی تحرکات مرزی را رصد و امنیت مطلوب را برای زائران فراهم می کنند تا بدون هیچ دغدغه‌ای به زیارت سرور سالار شهیدان مشرف شوند.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: با توجه به افزایش ترددها، نیروهای عملیاتی و آماده به استان‌های خوزستان و ایلام اختصاص داده شدند تا خدمات رسانی و کنترل ورود و خروج زائران با دقت بیشتری انجام شود.

سردار رضایی با اشاره به بازگشایی مرز خسروی، یادآور شد: مشکلی برای تردد زائران از مرز خسروی نداریم و امیدواریم با بازگشایی و فراهم کردن تسهیلات و زیرساخت‌ها توسط کشور عراق، شاهد تردد زائران از این مرز هم باشیم.

وی اضافه کرد: مرز مهران، شلمچه و چذابه همانند سال‌های گذشته پذیرای عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) خواهد بود که مرزبانان، باید آمادگی ۱۰۰ درصدی برای خدمات رسانی به زائران در این ایام را داشته باشند.

وی افزود: پیش بینی می‌شود در مرز مهران افزایش تردد زائران را نسبت به سنوات گذشته داشته باشیم که تأمین امنیت آنان باید در دستور کار مرزبانان قرار گیرد.

 

ارسال نظرات