فرمانده سپاه ناحیه کلات گفت: تشکیل صندوق توسعه ایرانی اسلامی کلات که به همت همشهریان ایجاد شد گام و همتی موثر برای مشارکت جمعی در رونق و پیشرفت کلات است.
کد خبر: ۹۰۶۷۰۷۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
سرگرد پاسدار محمد شریف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزار بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت:  تشکیل صندوق توسعه ایرانی_اسلامی کلات که به همت همشهریان ایجاد شد گام و همتی موثر برای مشارکت جمعی در رونق و پیشرفت کلات است.
 
وی افزود: همانگونه که همه مطلع هستیم معزل اصلی شهرستان کلات اعتیاد و اشتغال است که با توجه به اشتغال مردم به کشاورزی و دامداری و سال‌های مکرر خشکسالی نیاز به همت همه همشهریان در جهت بهبود این دو شاخص متاثر بر  شهرستان می‌باشد؛ چرا که جوانان آسیب دیده اگر اشتغال نداشته باشند دوباره به اعتیاد بازمی‌گردند.

فرمانده سپاه ناحیه کلات ابراز داشت: صندوق پیشنهادی پیشرفت ایرانی اسلامی کلات مکانی برای همه کسانی است که می‌خواهند دینشان را به سرزمین مادری ادا نمایند.
 
وی تاکید کرد: باید کلات را کلاتی‌ها بسازند و با اتحاد هم در استان و کشور موثر واقع شوند گرچه تاکنون با وجود پتانسیل‌ها و نیرو‌های انسانی مفتخر این اتفاق قلمداد نگردیده است.

شریف بیان داشت: در صندوق توسعه بنا بر این است؛ تمامی کلاتی‌های مقیم و غیر مقیم بویژه کسانی که در خارج از این مرز و بوم زندگی می‌کنند و دل در گرو پیشرفت و آبادانی وطنشان دارند می‌توانند کمک‌های مادی و حتی معنوی خود را راهی این صندوق کنند و بطور مستمر این مشارکت جمعی پایه‌گذاری شود.

وی پیشنهاد کرد: در حوزه کمک‌های نقدی  این مبالغ توسط هیئت امنایی متشکل از فرمانداری، فرمانده سپاه و امام جمعه شهرستان و چهار نفر از منتخبین اعضا  که به انتخاب خودشان وظیفه پیگیری اولویت‌ها و هزینه‌کرد مبالغ صندوق را دارند  در همین راستا ملزم به ارائه گزارش اقدامات شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها