مسئول نمایندگی، ولی فقیه حفاظت اطلاعات سپاه امام رضا (ع):
مسئول نمایندگی، ولی فقیه حفاظت اطلاعات سپاه امام رضا (ع) یکی از مولفه‌های اسلام آمریکایی را اسلام سازش و فرومایگی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۶۷۰۱۲
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام خداشاهی شب گذشته در جمع بسیجیان و پایوران سپاه ناحیه مسلم  و ائمه جماعات حاشیه شهر مشهد بیان داشت: خدا در قرآن می‌فرماید هنگامی که صحبت از عبودیت خدا می‌شود به دنبال آن مبارزه با طاغوت‌ها بیان می‌شود و اهل بیت(ع) بدون استثناء در راه بندگی خدا شهید شده اند و صحبت ما فقط برای آمریکا و اسرائیل نیست، چون آمریکا و اسرائیل به زودی از صفحه روزگار محو خواهد شد.
 
این هادی ویژه سپاه امام رضا(ع) در بخش دیگری از سخنانش گفت: حضرت امام(ره) تعابیر جدی نسبت به اسلام آمریکایی داشتند. در بحث تجلیل از هنرمندان می‌فرمایند تنها هنری مورد قبول قرآن است که صیغل دهنده اسلام ناب محمدی(ص) و اسلام پابرهنه گان باشد و هنری زیباست که کوبنده سرمایه داری مدرن و کمونیسم خون آشام و نابود کننده رفاه، تجمل، اسلام التهاب و اسلام سازش و فرومایگی باشد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه حفاظت اطلاعات سپاه امام رضا(ع) در ادامه به قسمت‌هایی از صحیفه نور حضرت امام راحل اشاره کرد و ابراز داشت: امام راحل (ره) می‌فرمایند راه مبارزه با اسلام آمریکایی از پیچیدگی خاصی برخوردار است که تمامی زوایای آن باید برای مسلمانان  روشن گردد.

وی به یکی دیگر از مولفه‌های اسلام آمریکایی پرداخت و افزود: و آن اسلام التقاط است و اسلام التقاط به این معنا است که ما بخواهیم اسلام و بخصوص خدا را از غیر راه انبیا و اولیاء به دست بیاوریم و ما اگر بخواهیم خدا را بشناسیم و به معارف حقه او برسیم و اسلام را بخواهیم تعریف کنیم باید در چهارچوب دستورالعمل‌های انبیا و اولیا دنبال آن باشیم.

خداشاهی  یکی از مولفه‌های اسلام آمریکایی را اسلام سازش و فرومایگی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه لشکر مقابل امام حسین(ع) با توجه به اینکه اهل نماز و روزه و حج بودند، اما اسلامی را تایید می‌کردند که امام حسین(ع) نمی‌خواست، افزود: دومین مولفه اسلام آمریکایی اسلام رفاه طلبی و آسایش یا همان مرفهان بی‌درد جامعه امروزی است.

این استاد حوزه و دانشگاه در مورد مولفه سوم اسلام آمریکایی بیان داشت:  ما انقلاب کردیم لیکن در حیات بعضی از افراد بویی از انقلاب به مشام نمی‌رسد و اصلا در بدنه نظام نیستند و چیزی که در حاشیه شهر با آن مواجه هستیم تبیین تفکر دین از سیاست است که حضرت امام(ره) به صورت صریح فرمودند که در حوزه‌های علمیه هستند کسانی که علیه اسلام و نظام فعالیت می‌کنند که ان‌ها را به مار‌های خوش خط و خال تشبیه کردند و فرمودند باید ما بسیجیان مواظب اینگونه افراد  باید باشیم و در مقابل آن‌ها با هم متحد شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها