خبرهای داغ:
فرمانده گردان بیت المقدس شهید سهراب محبعلی هندیجان از برگزاری دوره تداوم آموزش نظامی ویژه نیروهای بسیجی واکنش سریع گردان بیت مقدس شهید سهراب محبعلی هندیجان به مدت ۵ شبانه روز باهدف ارتقای سطح توان آمادگی نظامی همراه بااجرای کارهای عملی امنیتی ، امدادی ودفاعی در مقر گردان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۶۷۰۰۵
|
۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۲

بسیجی خشایار شکاری در شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:این دوره آموزش ویژه بسیجیان دسته های واکنش سریع با استفاده از مربیان بسیجی آموزش دیده به مدت ۵ شبانه روز همراه با نظم و انضباط و برنامه ریزی هماهنگ شده در حال برگزاری هست که بسیجیان استقبال خوبی در این دوره داشته اند.

وی افزود:برای ارتقای سطح توان دفاعی و امنیتی اینگونه آموزش ها در پیشبرد اهداف بسیج و سپاه مفید و تاثیر گذار که در هر شرایطی بسیجیان گردان می توانند واکنش های خوبی در برابر تهدیدات دشمنان اسلام واین مرزبوم از خود نشان بدهند.

وی بابیان آمادگی بسیجیان گردان بیت المقدس شهید سردار سهراب محبعلی حوزه مقاومت بسیج شهید سردار بهرام مزارعی گفت:بسیجیان گردان با آموزش های ویژه ودیگر روزهای گذشته اکنون در بالاترین سطح نظامی قرار دارند که می توانند در هر شرایطی در مقابل هر تهاجمی از سوی دشمنان با تمام توان ایستادگی و مبارزه نمایند و بسیجیان گردان با شور ونشاط خاصی در این دوره حضوری فعال دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها