مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم تخصصی و آموزشی بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه اسدآبادی خرم‌آباد اعزام شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۹۷۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴

سرهنگ دوم عبدالوحید ملک آرا، در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج از لرستان اظهار داشت: امروز یازدهم مهرماه سال جاری، با مساعدت بسیج جامعه پزشکی و بسیج مهندسین عمران معماری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، تیم تخصصی و آموزشی برای ارائه خدمات رایگان به مسجد امام علی (ع) منطقه اسدآبادی از توابع شهرستان خرم‌آباد اعزام شد.

 

وی افزود: این تیم پزشکی که متشکل از متخصص، ماما، پرستار، مشاوره، آزمایشگاه برای ارائه خدمات درمانی رایگان به این عزیزان اعزام شد.

 

ملک آرا بابیان اینکه در این اعزام بیش از 400 نفر در بخش‌های تخصصی، مامایی و مشاوره‌ای ارائه خدمت کردند افزود: برنامه‌ی آموزش آشنایی با بیماری‌های عفونی و راه‌های پیشگیری و آموزش بهداشت فردی زنان، انواع سبک‌های فرزند پروری و مهارت مدیریت خشم توسط کارشناسان مربوطه به تعداد 100 نفر انجام شد.

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان، بیان کرد: آموزش آشنایی با HIV و راه‌های پیشگیری همراه با گرفتن تست HIV توسط باشگاه سلامت از دیگر خدمات ارائه‌شده به اهالی این منطقه است.

 

وی در پایان عنوان کرد: توزیع لوازم‌التحریر توسط بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از در دیگر خدمات خداپسندانه این اعزام شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات