مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:
مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اعزام دانش آموزان دختر به اردوهای راهیان نور خبر داد و گفت: ۲۱مهرماه تا اول آبان ماه در قالب شش دوره و سی دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب استان کرمانشاه اعزام می شوند
کد خبر: ۹۰۶۶۹۷۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶

هادی توفیقی فراهم آوردن فضای مناسب برای آشنایی دانش آموزان و ابهام از شجاعت ها ،رشادت ها، ایثارگری هشت ساله دفاع مقدس اشاره نمود و اظهار داشت: هدف از برگزاری این اردوها ایجاد پیوند ارزشی و فرهنگی میان نسل جوان دفاع مقدس و نسل نوجوان وجوان امروز است .

وی با تاکید براینکه آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس، یکی از راه های مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی است،تصریح کرد: وظیفه امروزه ما تبیین  فرهنگ دفاع مقدس برای نسل جوان به خصوص دانش آموزان است.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان  افزود: بازدید از موزه دفاع مقدس کرمانشاه و رزمایش رزمی فرهنگی از اعم برنامه هایی است که در این اردو برای دانش آموزان تاثیرگذار است .

توفیقی تصریح کرد: مرحله دوم که در قالب اردوی راهیان نور دانش آموزان پسر در تاریخ ۱۲آبان تا بیست آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

 وی ضمن تشکر از حرکت عظیم فرهنگی آموزش و پرورش و سپاه انصارالمهدی (عج)زنجان خاطر نشان کرد: هرساله دانش آموزان که به این مناطق اعزام می شوند علاقه مند می شوند و درخواست مجدد اعزام به این مناطق را دارند و این نشان از آن دارد که این طرح بین دانش آموزان محبوب است.

ارسال نظرات