خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شکست های پی در پی آمریکا هیمنه پوشالی استکبار را فرو ریخت.
کد خبر: ۹۰۶۶۹۶۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محمدرضا نقدی ظهر امروز در نشست تبیین و گفتمان سازی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که در حسینیه اعظم ارومیه برگزار شد اظهار کرد: چهل سال از پیروزی انقلاب می گذرد اما مواضع امام‌ خامنه ای همان اندیشه های امام خمینی(ره) است و به همان عمل می شود.

وی گفت: پس دشمن به انقلاب اسلامی حساس شده و به همین ‌دلیل علیه کشور دشمنی می کند چرا که می بیند از مواضع و شاخص های اولیه عقب نشینی نکرده ایم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در طول این چهل سال پیشرفت های خیره کننده و چشمگیری داشته اما دشمن در جنگ روانی و مجازی به دنبال القای افول انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: شکست های پی در پی آمریکا در سوریه و .. را ببینید حتی به دنبال راه اندازی یک اسرائیل دیگری در کردستان عراق بودند که آن هم شکست خورد.

نقدی تصریح کرد: آمریکا بعدها به دنبال راه اندازی جنگ بین شیعه سنی در لبنان بود ولی مردم آنجا با هم متحد شدند و به حزب الله رای دادند.

این مسئول گفت: علاوه بر آن در یمن به دنبال کودتا و تغییر صحنه بودند که آن هم با شکست مواجه شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: در دی ماه سال گذشته ایران را خواستند به هم بریزند ولی مردم ایران چند برابر بیرون آمده و از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی ادامه داد: بعد از این شکست ها پرونده ایران را در مجمع عمومی سازمان ملل متحد مطرح کردند ولی راه به جایی نبردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شما همه این زنجیره شکست ها را به هم وصل کنید و اتفاق های هفته گذشته را در نظر بگیرید که همه سران جمع شده و به ریش رییس جمهور امریکا خندیدند.

وی ادامه داد: این ها واقعیت های مطرح نشده ای است ولی به دنبال نهادینه کردن این تفکر هستند که انقلاب افول می کند و به مشکلات اقتصادی هم متمسک شدند.

نقدی اضافه کرد: این مشکلات اقتصادی در مقایسه با چالش هایی که پشت سر گذاشتیم چیز خاصی نیست چون زمانی در پایتخت بیش از ۱۰۰ نفر ماهانه و در کردستان هم گاهی ماهانه ۴۰۰ نفر شهید می شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما روزهای خیلی سخت تری را پشت سر گذاشته ایم ولی دشمن به این مشکلات متوسل شده و نظام ولایت فقیه را ناکارآمد جلوه می دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران بیان کرد: انقلاب اسلامی به چند هزار سال خفقان و دیکتاتوری و نظام حکومتی فردی پایان داد ما ۷ هزار و ۱۰ هزار سال تمدن پر از ارزش های بزرگ داشته که اندیشمندان و آزادی خواهان و دانشمندان بزرگ در کشورمان پرورش یافته اند اما همه این تاریخ را صهیونیسم به ۲ هزار و ۵۰۰ سال تقلیل کرده چون کوروش به آنها خدمتی کرده است؛ با این تاریخ سازی زرتشت پیامبر بزرگ را هم از کشور ما حذف کردند.

وی گفت: در زمان رژیم سابق فقط یک حزب رستاخیز بود و هر کسی که به عضویت درنمی آمد از همه حق و حقوق خود محروم می شد ولی امروز شدیدترین انتقادها به نظام می شود ولی در نهایت عنوان می شود که آزادی نیست که این طرز تفکر نتیجه عملیات روانی است.

این مسئول ادامه داد: تاریخ مملوء از فساد و خیانت و جنایت رژیم شاه است که حتی در خاطرات شان هم آمده است حتی قاچاق هرویین هم در کارنامه شان بود.

وی اضافه کرد: خاطرات خانواده رژیم شاه و منسوبین آنها را مطالعه کنید به طوری که برخی از آنها در ایران ‌هم نبودند که ادعا شود تحت فشار بوده و برخی از مطالب را عنوان کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن دوران نه تنها ملت ایران بلکه خود شاه هم حق رای و تصمیم گیری نداشت و همه کارگزاران را اروپا و آمریکا منصوب می کرد و شاه کشور حق تغییر نخست وزیر را نداشت و همه امور و زمام کشور در اختیار غربی ها بود.

وی ادامه داد: در حالی 6 میلیون بشکه نفت از ایران می بردند ولی مردم ما گرسنه بودند.

نقدی اضافه کرد: روستاها آب و برق و گاز و بهداشت و راه و امنیت مدرسه نداشتند همچنین ۷۰ درصد مردم در این‌ شرایط زندگی می کردند تهران هم مملوء از حلبی آبادها بود داخل آن را با گل و لای پر می کردند تا باد نبرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آن موقع اغلب مردم بی سواد و متوسط عمر مردم ۵۴ سال بود ولی انقلاب ملت را از چنین شرایط نکبت باری نجات داد.

وی گفت: آزادی و استقلال و مردم سالاری ارمغان انقلاب اسلامی است و در کشورمان پزشکان بنگلادشی و فیلیپینی مردم را درمان می کردند ولی امروز سالانه ده ها هزار نفر توریسم سلامت وجود دارد.

نقدی اضافه کرد: کشور ما سرکوبگر نهضت های آزادی بخش بود اما هم اکنون در کنار مردم مستضعف است و می توان با قاطعیت عنوان کرد که یکی از مستقل ترین و آزادترین کشورهای جهان هستیم.

وی ادامه داد: حالا که حق رای در کشور وجود دارد باید افراد ساده زیست انتخاب و در انتخاب ها دقت کرده و به افرادی کاردان در حوزه اقتصاده رای دهیم.

نقدی خاطرنشان کرد: در تهران زمانی شهردار کسی را انتخاب کردیم که نماز صبح‌ را جماعت خوانده و هر روز یک جاده و پل و غیره افتتاح می شد اما هم اکنون کسی را انتخاب کرده ایم که نه تنها پروژه های با پیشرفت ۸۰ درصدی را افتتاح نکرده بلکه یک مترو هم به بهانه های مشکل ایمنی تعطیل کردند.

وی اضافه کرد: رهبری با وجودی که می دانست مذاکره با آمریکا بی نتیجه است ولی به خاطر احترام گذاشتن به رای رییس جمهور چنین اجازه ای داد چون رییس جمهور منتخب ملت بود، پس ولایت فقیه دیکتاتوری نیست.

وی ادامه داد: در تاریخ کشورهای دنیا سابقه ندارد با روابط خارجی اقتصاد شکوفا شود و بی شک توجه به ظرفیت های داخلی اقتصاد را سامان می دهد.

وی بیان داشت: در کشور ما همه عناصر رشد اقتصادی از جمله انرژی و مواد اولیه نظیر آهن، مس ،روی طلا و منگنز و تیتانیوم و نیروی انسانی و علم و مراکز تحقیقاتی و نقدینگی و ... وجود دارد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به چند هزار سال خفقان و دیکتاتوری و نظام حکومتی فردی پایان داد ما ۷ هزار و ۱۰ هزار سال تمدن پر از ارزش های بزرگ داریم که اندیشمندان و آزادی خواهان و دانشمندان بزرگ در کشورمان پرورش یافته اند ولی همه این تاریخ را صهیونیسم به ۲ هزار و ۵۰۰ سال تقلیل کرده چون کوروش به آنها خدمتی کرده است؛ با این تاریخ سازی زرتشت پیامبر بزرگ را هم از کشور ما حذف کردند.

وی گفت: در زمان رژیم سابق فقط یک حزب رستاخیز بود و هر کسی که به عضویت درنمی آمد از همه حق و حقوق خود محروم می شد اما امروز شدیدترین انتقادها به نظام می شود ولی در نهایت عنوان می شود که آزادی نیست که این طرز تفکر نتیجه عملیات روانی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات