خبرهای داغ:
امام جمعه طبس در کنگره سرداران و 221شهید شهرستان:
امام جمعه طبس گفت: شهدا زنده اند و بر تک تک ما مردم و مسئولین ناظر اند ، امروز اگر ما در وظایف خود کوتاهی کنیم، خیانت به شهدا کرده ایم.
کد خبر: ۹۰۶۶۹۴۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه طبس  امشب در اجلاسیه سرداران و 221شهید شهرستان طبس  ضمن تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی این مراسم گفت : سن اکثر شهدای ما سن جوانی بین ۱۳ سال تا ۳۵ سال بوده است که با هدف مقدسی که داشتند از همه آمال و آرزوهای خود دست کشیدند و برای عزت ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

رئیس ستاد کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس گفت: امروز حرف اول منطقه را ایران می زند که این عزت به خاطر زحمات و جانثاری رزمندگان و شهدای عزیز بوده است.

وی افزود : اگر امروز کماندو های آمریکایی در خلیج فارس در مقابل پاسداران ما زانو می زنند به خاطر جانفشانی شهدا در طول انقلاب بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی خاطر نشان کرد : شهدا زنده اند و بر تک تک ما مردم و مسئولین و همه و همه ناظر اند ، امروز اگر ما در وظایف خود کوتاهی کنیم، خیانت به شهدا کرده ایم.

امام جمعه طبس گفت : امروز یکی از اهداف شهدا که باید به آن عمل کنیم همدلی و وفاق ، آن هم زیر چتر ولایت است که اتحاد ما دشمن شکن است.

وی افزود : امروز ما در جنگ در زمینه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی با دشمن هستیم که ان شا الله دشمن از مردم ایران سیلی خواهد خورد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گفت : امسال مردم ما در چهل سالگی انقلاب که نشان پختگی و کامل شدن انقلاب خواهد بود با حضور در صحنه های مختلف پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها