معاون اول قوه قضائیه گفت: کشورهایی که مقابل آمریکا خاضع هستند عاقبت زبونی دارند.
کد خبر: ۹۰۶۶۹۴۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محسنی اژه‌ای در آئین تودیع و معارفه مدیرکل دادگستری که در مجتمع امام علی (ع) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: کشورهایی که در مقابل آمریکا با خضوع رفتار کرده اند در نهایت به زبونی افتاده اند.

وی افزود: رفتار و نوع برخورد آمریکا با عربستان سعودی را شاهد هستیم ولی از این موضوع خشنود نیستیم چرا که مسئولین یک کشور اسلامی توسط فردی ملحد مورد اهانت قرار می گیرد.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همه توان خود برای ضربه زدن به ایران اسلامی و مخدوش کردن امنیت ما به میدان آمده اند، ادامه داد: از طرف دیگر در فضای مجازی و ... نیز یاس و ناامیدی را به جامعه پمپاژ می کنند تا اقتدار کشورمان را زیر سوال ببرند.

محسنی اژه ای اضافه کرد: بعضی ها این تصور را دارند که با تسلیم شدن کارها درست می شوند ولی با این سری روش ها فقط هزینه ها بیشتر می شود، به منطقه نگاه کنید از لحاظ استقلال، آزادی، عزت مصر و عربستان کجا هستند و ایران کجاست، کشورهایی که مقابل آمریکا خاضع هستند عاقبت دلنشینی ندارند.

 معاون اول قوه قضائیه در نظر گرفتن مجازات های جایگزین برای حبس، تلاش مجدانه برای حل مشکلات و چالش های قضایی، به فراموشی نسپردن پرونده ها را خواستار شد.

استاندار آذربایجان در این مراسم با بیان اینکه انتظار داریم اختیارات روسای دادگستری ها به ویژه استان های مرزی را افزایش دهید که این موضوع موجب رضایت مردم می شود، گفت: موضوع بعدی کوتاه شدن روندهای رسیدگی قضایی است که گاهی سال ها طول می کشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات