خبرهای داغ:
فرماندار طبس گفت: دشمن می داند رمز موفقیت ما ایستادگی، وفاق و همدلی است و همین را نشانه گرفته است و از فضای مجازی و رسانه ها در داخل و خارج استفاده می کند که این وحدت و همدلی را از بین ببرد.
کد خبر: ۹۰۶۶۹۱۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، طلایی مقدم معاون استاندار و فرمانده ویژه طبس امشب در اجلاسیه سرداران و 221شهید شهرستان اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم ها و یادواره ها شناختن راه شهداست. شهدا نیازی به برگزاری این مراسم ندارند و این ما هستیم ک نیاز داریم تا برای خود یاداوری کنیم اسلام چگونه با رشادت شهدا باقی ماند.

 

مسئول ستاد اجرایی کنگره شهدای طبس گفت: قطعا در ادامه راه شهدا پیروزی است و این خونها نشانه حقانیت راه خدا، رسولش و همه فرستادگانش است.حوادث اخیر و خون شهدای هسته ای و دیگر شهدا نیز به حقانیت نظام جمهوری اسلامی شهادت می دهند.

 

فرماندار طبس خاطرنشان کرد: در زمان برجام اجماع جهانی بر علیه ایران بود اما این وحدت و وفاق ملی بود که توانست ما را در جنگ تحمیلی سربلند بیرون بیاورد.

 

 وی عنوان داشت: امروز در مقابل عهد شکنی های آمریکا اجماع جهانی بر علیه آمریکا و اسرائیل و ایادی آنها است باز هم رمز موفقیت ما وفاق ، همدلی و یکپارچگی ملت است.

 

دبیر اجرایی ستاد کنگره سرداران و ۲۲۱ شهید شهرستان طبس افزود: هزینه هایی برای نظام جمهوری اسلامی کردیم و سرمایه گذاری بسیار داشتیم و قطره های خون شهدا درخت انقلاب را تنومند و پر بار کرده است.

 

وی اظهار داشت:  مبادا با نفاق، دو رویی ، اختلاف و نقدهای غیر منصفانه این وفاق و همدلی را خدشه دار کنیم.

 

طلایی مقدم با اشاره به اینکه رهبری در ورزشگاه آزادی تأکید فرمودند که دشمن می داند رمز موفقیت ما ایستادگی، وفاق و همدلی است و همین را نشانه گرفته است و از فضای مجازی و رسانه ها  در داخل و خارج استفاده می کند که این وحدت و همدلی را از بین ببرد.

 

وی ادامه داد: دشمنان کور خوانده اند  و به هدف خود که متلاشی کردن نظام اسلامی است نمی رسند و ان شاء الله به برکت خون شهدا این انقلاب را به دست مولایمان صاحب الزمان(عج) می سپاریم.

 

فرماندار طبس ضمن تقدیر از همه کسانی که برای برگزاری این کنگره زحمت کشیدند گفت: تمام شهر طبس برای برگزاری این یادواره بسیج شدند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها