اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی سنندج در بیانیه‌ای حمایت خود را از مواضع انقلابی دکتر ولایتی رییس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کردند.
کد خبر: ۹۰۶۶۸۹۱
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴

بیانیه حمایت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحدسنندج از دکتر ولایتی

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، متن بیانیه بسیج اساتیددانشگاه آزاد واحد سنندج درحمایت از دکتر ولایتی به شرح زیر است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دانشگاه آزاد اسلامی جلوه‌ای از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با برخورداری از مزیت نیروی انسانی متعهد، متخصص و انقلابی باعث اعتلای شاخص علمی جامعه ایران در داخل و خارج شده است.

 

 اینک که فردی ولایی، متعهد، دلسوز و انقلابی سکان‌دار این سرمایه‌ی عظیم علمی شده و قطار دانشگاه آزاد اسلامی را به ریل انقلاب برگردانده است و با قاطعیت و بدون ملاحظه با نیروهای فاقد صلاحیت که با بهره‌گیری از رانت‌‌های حزبی، فامیلی و ... در این دانشگاه جا خوش کرده بودند، برخورد انقلابی نموده و منافع نامشروع آنان را از سرمایه دانشگاه قطع نموده و این امر نارضایتی طیفی مسئله‌دار را به دنبال داشته‌است؛

 

 در روزهای اخیر حملات رسانه‌ای خود را به بهانه‌های مختلف علیه ایشان تدارک دیده‌اند تا بلکه بتوانند مانع از اقدامات انقلابی ایشان در دانشگاه آزاد اسلامی شوند.

 

بر این اساس ما استادان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج ضمن هشدار به همه کسانی که بدنبال تضعیف ارزش‌های دینی و انقلابی در دانشگاه آزاد اسلامی هستند حمایت قاطع خود را از مواضع انقلابی دکتر ولایتی رییس هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ایجاد تحولات اداری، علمی و ... در دانشگاه آزاد اسلامی که یقینا برکات و ثمرات بی‌شماری از جمله تربیت دانشجویان در تراز انقلاب اسلامی، جذب استادان جوان، مؤمن و انقلابی، حمایت از فعالیت‌های فرهنگی نیروهای مؤمن و انقلابی و ... را خواهد داشت، اعلام می‌داریم و برای حلّ مسائل و مشکلاتی که در تحول انقلابی پیش روی مسئولان متدین، بصیر و انقلابی دانشگاه قرار دارد از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .

 

 انشاء‌الله با تمام توان جهت تحقق نوسازی علمی و اصلاحات اداری در دانشگاه آزاد اسلامی ایستاده‌ایم.

 

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

ارسال نظرات