خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان:

تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) ابتکار بود

حجت‌الله صفرپور در نشست مجمع بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) ابتکاری بود که شاید در آن زمان کمتر کسی به اهمیت این فرمان مهم پی برده بود
کد خبر: ۹۰۶۶۸۷۹
|
۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج نیوز از لنجان ، حجت‌الله صفرپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان در نشست مجمع بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) ابتکاری بود که شاید در آن زمان کمتر کسی به اهمیت این فرمان مهم پی برده بود.

وی با بیان این که امروز بسیج نقش تاثیرگذاری در صحنه‌های مختلف دارد، افزود: از زمان شکل‌گیری بسیج تا امروز، این نهاد مقدس یکی از مؤثرترین عوامل انسانی، با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بیشمار در کشور بوده که در عرصه‌های مختلف همواره منشأ فعالیت‌ها و خدمات گوناگون بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان تفکر بسیجی و عمل انقلابی را عامل موفقیت انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد:خوشبختانه بسیج در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی، امدادی، بهداشتی امنیتی و دفاعی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... با توجه به عمق و گستره سازمانی در سراسر کشور و حضور در بین اقشار مختلف جامعه، کارآمدی خود را به شایستگی به نمایش گذاشته است.

وی ادامه داد: آنچه امروز موجب ماندگاری دفاع مقدس شد و دنیا در برابر آن تعظیم و تحسین کرد، حضور پرشور مردمی در قالب بسیج و استقامت و پایداری و پیروزی ملت ایران در برابر تجاوز دشمن و پیروی از فرهنگ شهادت‌طلبی بود، بر همین اساس دشمن فکر جنگ نظامی را از لیست توطئه‌های خود خارج کرد.

صفرپور با بیان این که نقش بسیج در مقابله با توطئه‌ها و تهاجم نرم و فرهنگی دشمن موجب شده تا نظام مقدس جمهوری اسلامی در صدر نظام‌های بین‌المللی قرار گیرد، اضافه کرد: موضوعی که امروز دشمن به آن ورود کرده و از طریق آن دنبال آسیب‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است آسیب زدن به اقتصاد کشور و معیشت مردم بوده؛ به همین دلیل دشمن به دنبال ایجاد سرخوردگی در مردم است و با استفاده از ابزارهای مختلف خود در تلاش است بتواند بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند.

وی ادامه داد: قطعا با وحدت و انسجامی که در رده‌های مختلف بسیج و لایه‌های مختلف جامعه و مردم وجود دارد در این جنگ اقتصادی نیز می‌توانیم موفق عمل کرده و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان عنوان کرد: افتخاراتی که امروز بسیج شهرستان لنجان در عرصه‌های مختلف به دست آورده را مدیون رشادت‌ها و از خودگذشتگی شهدای هشت سال دفاع مقدس و به ویژه سرداران شهید این شهرستان هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار