کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با صدور بیانیه ای تخریب شخصیتی دکتر ولایتی از سوی برخی غرض ورزان را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۰۶۶۸۷۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اهر آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

دکتر ولایتی در دیدار با رییس جمهور سوریه:

بی تردید محور مقاومت، پیروز خواهند بود

« دانشگاه، نقطه اساسی هر جامعه و کشوری است. اگر دانشگاه اصلاح بشود، آینده‌ آن جامعه اصلاح خواهد شد. اگر دانشگاه فاسد بشود، سرنوشت آن جامعه فساد است. این فسادی که در دانشگاه فرض می‌کنیم،‌ ممکن است فساد اخلاقی باشد، یا فساد علمی. فساد علمی معنایش این است که در دانشگاه، نه معلم برای درس دادن و یاد دادن دلسوزی کند، نه متعلم و دانشجو برای یادگرفتن دلسوزی کند. نتیجه، بی سواد بار آمدن، بدفهمیدن و عدم رشد استعدادهاست. فساد اخلاقی معنایش این است آن که درس می خواند یا نمی‌خواند، از لحاظ اخلاقی، شرافت و شرف و غیرت و انگیزه و ایمان لازم را در خود پرورش ندهد. این هم نتیجه‌اش با شق اول یکی است؛‌ شاید هم گاهی بدتر».(مقام معظم رهبري)

 اظهارات سخيف بعضي از غرض ورزان نسبت به شخصیتی که از سوی مقام عظمای ولایت پرچمدار تعمیق بخشیدن به ارزش های والای امام راحل، انقلاب اسلامی ایران و منویات معظم له در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و از طلایه داران جبهه مقاومت منطقه می باشند، نمی تواند چهره بزرگوار و یار دیرین بنیانگذار مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را مخدوش کند.

ما اساتيد بسيجي دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به كساني كه ناروا به ساحت جناب آقای دکتر ولایتی این چهره برجسته سیاسی – فرهنگی کشور تاخته اند اعلام مي داريم كه شخصيت جناب آقاي دكتر ولايتي با محور مقاومت عجين شده و از طلائيه داران اين عرصه مي باشند و سوء تعبير از فرمايشات اين گنجينه و ذخيره انقلاب اسلامي ايران نوعي ظلم و تعدي به خدمات ارزشمند چندين دهه اين بزرگوار مي باشد يادمان نرفته زحماتي كه در عرصه سياست خارجي كشورمان مقتدرانه دربرابر قدرت هاي جهان متحمل شده و تمام قد از مواضع ميهن اسلامي دفاع كرده و شانزده سال ديپلماسي روشن و صريح نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را به جهانيان عرضه کرده است و اينك نيز در چهلمين سال انقلاب شكوهمند اسلامي برخود وظيفه مي دانيم از يار صدیق مقام معظم رهبري و يادگار شهيداني كه در اعتلاي اين نظام اسلامي جان فدا كردند حمايت قاطعانه خود را اعلام داریم و از كساني كه به نوعي آب در آسياب دشمن ريخته و مواضع صريح استاد ولايتي را لكه دار مي كنند برائت جوئيم و از خداوند منان انصاف و عاقبت به خيري را براي قلم به دستان ظاهر بين و طول عمر با بركت را بر دلاورمرد عرصه علم و سياست مسئلت می کنیم.

والسلام علي من اتبع الهدي

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر

ارسال نظرات