در گفتگو با مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی استان سمنان عنوان شد:
مسئول ستاد اربعین دانشگاهیان بسیج دانشجویی استان سمنان گفت: امسال در قالب چهار کاروان اعزام خواهیم داشت و اولویت ما خواهران و زیارت اولی های هستند.
کد خبر: ۹۰۶۶۸۴۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
وحید نظری در گفتگو با خبرگزاری بسیج در سمنان عنوان کرد: امسال در قالب چهار کاروان اعزام خواهیم داشت و اولویت ما خواهران و زیارت اولی‌های هستند.
وی همچنین افزود: فعالیت‌های اصلی ما در ستاد اربعین بسیج دانشجویی استان سمنان در دو زمینه " اعزام کاروان " و " تسهیل سازی فرآیند خروج " می‌باشد.
نظری در ادامه خاطر نشان کرد: در زمینه اول بسیج دانشجویی استان سمنان با همراهی و همکاری سایر واحد‌های بسیج دانشجویی مستقر در دانشگاه‌ها، در پی ایجاد و اعزام کاروان‌هایی به منظور پیاده روی اربعین است.
مسئول ستاد اربعین بسیج دانشجویی استان سمنان در ادامه گفت:: این کاروان‌ها بیشتر به خواهران و افرادی که برای اولین بار متقاضی رفتن به این سفر معنوی می‌باشند، اختصاص دارد.
وی در ادامه افزود: امسال بسیج دانشجویی استان قصد دارد در قالب ۴ کاروان از دانشگاه‌های سراسر استان اعزام به عتبات عالیات را انجام دهد.
مسئول ستاد اربعین دانشگاهیان در قسمت بعدی گفتگو خاطر نشان کرد: در سال گذشته به همت بسیج دانشجویی استان، دفاتر بسیج دانشجویی در سراسر استان و دستگاه‌های مربوطه در قالب ۱۲۰۰ نفر فرآیند تسهیل خروج صورت پذیرفته است.
وی در پایان سخنان خود عنوان کرد: در آینده تسهیل خروج نیز امسال نیز طبق اطلاع رسانی‌های انجام گرفته صورت خواهد پذیرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها