فاطمه اکبری
آیین تجلیل از حافظان نظم و امنیت شهرستان خمین
فرمانده انتظامی خمین گفت: نیروی انتظامی خمین در بحث مقابله با مجرمین، افراد ناهنجار و پیشگیری از وقوع سرقت عملکرد مطلوبی داشته و در این رابطه بعد از اراک رتبه دوم را در استان مرکزی دارد.
کد خبر: ۹۰۶۶۸۴۳
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری استان مرکزی از خمین؛ به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی آیین تجلیل از حافظان نظم و امنیت شهرستان خمین در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

سرهنگ عزیز عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان خمین در آیین با تبریک و گرامیداشت این هفته و تقدیر از زحمات حافظان نظم و امنیت این شهرستان گفت: نیروی انتظامی خمین در بحث مقابله با مجرمین، افراد ناهنجار و پیشگیری از وقوع سرقت در این شهرستان عملکرد مطلوبی داشته و در این رابطه بعد از اراک رتبه دوم را در استان مرکزی دارد.

وی بیان کرد: کشفیات مجرمانه در این شهرستان نسبت به سال گذشته 180درصد بوده که بیشتر در زمینه سرقت احشام،مغازه، لوازم منزل و.... است و با تشکیل واحدهای تخصصی فعال، در نیمه نخست سالجاری بیش از 170سارق که بیشتر از استان ها و شهرهای همجوار بودند، در عملیات های پلیس شناسایی، دستگیر و تحویل دادسرا و زندان شدند.

سرهنگ عزیزی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون 24مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر که بیشتر شامل حاشیه و نقاط کمتر برخوردار شهرستان است، توسط واحدهای تخصصی مبارزه با مواد مخدر انجام شده که در این طرح های عملیاتی کشف مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته 152درصد افزایش یافته است و شهرستان خمین در کشف مواد مخدر رتبه نخست را دراستان مرکزی دارد.

وی یادآور شد: موضوع بیوتروریسم و آسیب ها و تهدیدها از این نوع که بیشتر در زیر ساخت ها فنی و ضروری در سال های اخیر در کشور رواج پیدا کرده است از این تهدیدها نباید غفلت شود و مدیران و مسئولین ادارات و نهادهای دولتی باید بیشتر مراقب زیر ساخت های فنی و خدماتی و ....باشند تا منجر به آسیب، بحران و تهدید در خدمات رسانی به شهروندان نشوند.

گفتنی است در این آیین ، 33 نفر از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان خمین تجلیل شد.

ارسال نظرات