خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین:

استان قزوین مردم و اصنافی هوشیار، ولایی و جهادی دارد

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: اما این امر بر انقلاب تاثیر نمی گذارد چرا که انقلاب مردم محور است و در واقع امنیت موجود در جامعه نتیجه تلاش خود مردم است و با بصیرت و هوشیاری اصناف توطئه دشمنان خنثی شد که جای تقدیر دارد.
کد خبر: ۹۰۶۶۷۸۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان، جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین در همایش پلیس، امنیت، اصناف که در سالن اجتماعات سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین برگزار شد بیان کرد: امنیت نعمتی ارزشمند است که بستر ساز فعالیت تمام حوزه های اجتماعی است.
وی گفت: بدون امنیت امکان ادامه حیات میسر نیست و آنچه کمک می کند اوصاف یک جامعه مدنی را داشته باشیم وجود امنیت است. اصناف یکی از پایه های جمعیتی موثر در حوزه امنیت اجتماعی است و تولید و توزیع کالا، امنیت اقتصادی به بار می آورد که موجب توسعه جامعه می شود.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین اظهار کرد: معاندین نظام بر موضع ناامنی اقتصادی تمرکز کرده و با فراخوان های مختلف اصناف را به تعطیلی بازار و ایجاد مشکلات برای مردم ترغیب می کنند.
سرهنگ حاجیان عنوان کرد: اما این امر بر انقلاب تاثیر نمی گذارد چرا که انقلاب مردم محور است و در واقع امنیت موجود در جامعه نتیجه تلاش خود مردم است و با بصیرت و هوشیاری اصناف توطئه دشمنان خنثی شد که جای تقدیر دارد.
وی افزود: استان قزوین مردم و اصنافی هوشیار، ولایی و جهادی دارد و در تحقق راهبرد سال نیز استان قزوین به عنوان یکی از استانهای تاثیرگذار نقش موثری دارد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در بحث عبور از تحریم ها باید گفت شما اصناف هستید که می توانید جامعه را کمک کنید. در خصوص برنامه های امنیتی، اصناف با زحمتکشان نیروی انتظامی همکاری بسیار خوبی داشته اند و امیدواریم این تعامل بیشتر شود و در این راستا علاوه بر همکاری دوجانبه باید از تجهیزات نوین در مباحث مختلف امنیت اجتماعی استفاده کرد.
این مسوول انتظامی اضافه کرد: هدف ما تامین امنیت و ایجاد بستری برای کسب و کار اصناف در جامعه است و در تلاش هستیم برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت برای ثبات امنیت در استان داشته باشیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها