فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از حضور انقلابی بسیجیان در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان" محمد رسول‌الله (ص) "۲ تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۰۶۶۷۸۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان طی صدور پیامی از حضور، اقشار مختلف بسیج، مسوولان و عموم مردم استان در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲ تقدیر کرد.
 
متن پیام بدین شرح است؛

خدا را شاکریم که در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ملت غیور و شهیدپرور استان کردستان بار دیگر هیمنه
استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار در خطه مجاهدت‌های خاموش شکسته شد.
 

اینک به برکت و عظمت شهدای انقلاب اسلامی و صلابت و قاطعیت بسیجیان غیور، پیروزی بزرگی در عرصه دفاعی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم خورد و این حضور حماسی بسیجیان و مردم انقلابی کردستان، طومار شکست و خواری بود برای دشمنان این مرز و بوم.
 

این حضور نشان داد که مردم قهرمان ایران اسلامی با وجود تمامی مشکلات و ضعف‌ها همچنان بر آرمان‌های والای خود و حمایت از انقلاب اسلامی با قدرت و وحدت ایستاده و این مسیر را تا دستیابی به قله‌های بلند پیشرفت خواهند پیمود.


به همین مناسبت ضمن شکرگزاری به درگاه قدس احدیت برخود فرض می‌دانم که از حضور فرماندهان نواحی سپاه استان پاسداران، بسیجیان، گردان‌های نمونه و جهادگران و احاد مردم، در رزمایش "اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله ۲" تقدیر و تشکر کنیم


"وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ"

سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر و سپاه بیت المقدس کردستان
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات