خبرهای داغ:
در گفت و گو با نویسنده کتاب سیاست های سیاه و سایه های رنگی مطرح شد:
مولف کتاب سیاست های سیاه و سایه های رنگی اظهار کرد: رهبر انقلاب در بیانات متعددی در خصوص جنگ نرم و خطرات آن توضیحاتی را بیان کرده اند که ما تلاش کرده ایم مشخصه های بومی آن را به توصیف بکشانیم.
کد خبر: ۹۰۶۶۷۷۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

مرتضی امیری نژاد مسوول سیاسی سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا و مولف کتاب سیاست های سیاه و سایه های رنگی که به تازگی توسط انتشارات اعتدال انتشار یافته است، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص چیستی و موضوعات مطرح شده در این کتاب اظهار کرد: در کتاب مذکور به واکاوی موضوع جنگ نرم در بیانات رهبر معظم انقلاب پرداخته ایم.
وی ادامه داد: با نگاه از منظر بیانات رهبر انقلاب توانسته ایم به یک نگاه بومی به موضوع جنگ نرم، تاثیرات و اهداف آن برسیم .
امیری نژاد توضیح داد: رهبر انقلاب در بیانات متعددی در خصوص جنگ نرم و خطرات آن توضیحاتی را بیان کرده اند که ما تلاش کرده ایم مشخصه های بومی آن را به توصیف بکشانیم.
مسوول سیاسی سپاه امام حسین(ع) شهرستان تاکستان در خصوص کتاب "سیاست های سیاه و سایه های رنگی" ابراز کرد: کتابی که امروز در اختیار خوانندگان قرار گرفته است از 11 فصل تشکیل شده است که ویژگی، اهداف و ابزار جنگ نرم را معرفی نمده است و در نهایت راه های مقابله با این نسل جدید از جنگ های حال حاضر دننیا را معرفی نموده است.
امیری نژاد در پایان خاطر نشان کرد: کتاب حاصل 3 سال تحقیق بنده و با همکاری خانم عذرا قموشی رامندی می باشد که به تایید دکتر نایینی، فرمانده قرارگاه جنگ نرم ایران اسلامی نیز رسیده است.
1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها