خبرهای داغ:
به همراه تصاویر ؛

یادواره شهداء در منطقه پسرک مینودشت

یادواره شهداء منطقه پسرک شهرستان مینودشت با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا ، فرمانده سپاه مینودشت ، مسئولین شهرستانی و مردم ولایت مدار شهرستان مینودشت برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۶۶۷۶۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰


به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، این مراسم  با خیر مقدم گویی توسط فرمانده سپاه مینودشت آغاز شد و در ادامه حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان مینودشت سخنران مراسم گفت : از مومنین مردانی هستند که به عهد خود وفا کرده اند و عده ای شهید شدند و عده ای در انتظار شهادت به سر می برند .

حسینی در ادامه به چند شاخص شهداء اشاره کرد و افزود:  شهداء خدا مدار هستند ، همه ذات شان متعلق به پروردگار متعال است و همین ایمان الهی بود که شهداء را به این نقطه از منزلت الهی رساندند.

وی تصریح کرد: ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران شاخص دیگری است که شهداء داشتند و این فرموده ی امام حسین (ع) است که می فرماید ما زیر بار ظلم نخواهیم رفت ، امروز هم یزید زمان ترامپ می گوید آنقدر به ملت ایران فشار اقتصادی بیاریم که عاقبت در مقابل ما تسلیم شود اما شهدای ما هم به تاسی از امام خود زیر بار ظلم خود نرفتند.

امام جمعه شهرستان مینودشت در ادامه خاطرنشان کرد : امام خامنه ای در سخنان اخیرشان فرمودند تا جان در بدن دارم نخواهم گذاشت جمهوری اسلامی ایران دست دشمنان بیفتد و ما هم به همگان عرض می کنیم تا جان در بدن داریم از امام مان پسروی خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت دست اجانب به این کشور دراز شود.

وی به ماه محرم اشاره ای کرد و گفت : امام صادق (ع) می فرماید هر کسی به زیارت امام حسین (ع) برود هفتصد فرشته از او مراقبت می کنند تا زمانی که به محل زیارت برسد ، اینگونه است که خداوند گناهان شخص را می بخشد و ملائکه هم مرتب از شخصی که به زیارت امام حسین (ع) رفته است سرکشی می کند ، نتیجه آن است زیارت امام حسین (ع) دارای برکات و اثراتی مثبت است و از ارزش بالاتری برخوردار است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها