خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت هستند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت‌اند و ما خادم این قشر معظم جامعه هستیم.
کد خبر: ۹۰۶۶۶۸۱
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در راستای برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه نیروهای سپاه پاسداران با خانواده‌های شهدا دیدار کردند.
این دیدارها از خانواده‌های شهید منصور کشاورزباحقیقت، نقی جهان‌بخشی، همسر شهید فرحان مولایی و همسر شهید علی‌اکبر وهاب‌پور صورت گرفت.
در این دیدارها حقایق‌پور گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران چشم و چراغ ملت‌اند و ما خادم این قشر معظم جامعه هستیم زیرا هر آنچه داشتند برای آرامش و آسایش ما فدا کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: خانواده‌های شهدا و ایثارگران از بزرگترین سرمایه خود که فرزندان‌شان بود گذشتند تا امروز ما در امنیت و راحتی زندگی کنیم.
این مسوول گفت: مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در خدمت‌رسانی به این قشر معظم جامعه تلاش می‌کنند تا بتوانند ذره‌ای از رشادت‌های آنها را جبران نمایند.
در این دیدارها خانواده‌های شهدا از حضور مسوولان خوشحال شده و خواستار ادامه دادن راه فرزندان شهیدشان شدند.
گفتنی است: در این دیدارها، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از مقام والای خانواده‌های شهدا با اهدای هدایایی تجلیل کرد.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها