خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در اولین مرحله از اعزام راهیان نور نیمه دوم سال 220 نفر با عوامل اجرای حضور دارند، گفت: راهیان نور باعث می‌شود یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود.
کد خبر: ۹۰۶۶۶۶۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

اعزام 220 نفر در اولین مرحله از اعزام راهیان نور غرب کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ داود ابراهیمی در مراسم اعزام دانش آموزان دختر شهرستان ملایر به راهیان نور غرب کشور اظهار داشت: زائران راهیان نور در قالب پنج دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در این اردو افزود: دانش‌آموازن بعد از نماز مغرب و عشاء در پادگان توحید یک رزم نمایش را مشاهده می کنند که برنامه اثرگذاری است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر بیان داشت: دانش‌آموزان در این سفر از مناطق عملیاتی بازی دراز، پادگان ابوذر، منطقه عملیاتی مرصاد و سایر یادمان‌ها بازدید خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در اولین مرحله از اعزام راهیان نور نیمه دوم سال 220 نفر با عوامل اجرای حضور دارند، اظهار داشت: راهیان نور باعث می‌شود یاد و خاطره شهدا زنده نگه داشته شود.

ابراهیمی تصریح کرد: دانش‌آموزان با حضور در این مکان‌ها خواهند دید که فرزندان این مرز و بوم چگونه از اسلام، انقلاب، نظام و کشور عزیزمان با نثار جان خود دفاع کردند.

وی بیان داشت: دانش آموزان از نزدیک در مناطق عملیاتی کوهستانی می‌بینند که رزمندگان اسلام با کمبود امکانات و تجهیزات در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح که استکبار آنها را از نظر تجهیزاتی و مالی پشتیبانی کردند چگونه ایستادگی کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور مان دست دشمنان بیفتد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد راهیان نور گفت: دفاع مقدس یک گنجینه‌ای است و ما با ابزار راهیان نور باید آن را استخراج کنیم و این در اصل روحیه ایثار و شهادت را در جوانان و نوجوانان ما ایجاد خواهد کرد و این همان چیزی است که دشمنان ما همیشه از آن هراس دارند.

وی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی خوب بتوانیم آن اثرگذاری مطلوب را روی دانش آموزان داشته باشیم چراکه آنها آینده‌سازان کشور هستند و باید افرادی انقلابی با روحیه جهادی و ایثارگری و شهادت طلبی باشند و زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) باشند.

ابراهیمی تصریح کرد: سهمیه قطعی اعلام نشده و این اعزام‌ها ادامه دارد تا زمان برنامه اربعین و در آن زمان تعطیل می‌شود و بعد از اربعين مجدداً کاروان‌ها اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به تمام فرافکنی‌ها و جوسازی‌های دشمنان نظام گفت: دشمنان نظام به گونه‌ای عمل می‌کنند که انگیزه را از خانواده‌ها و دانش آموزان بگیرند اما با توجه به خلوصی که شهدا داشتند و از بزرگ‌ترین سرمایه خود که جان عزیزشان بود گذشتند مردم هم علاقه مند به شهدا هستند و دوست دارند سیره و حماسه آفرینی شهدا و رزمندگان را از نزدیک ببینند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: جوانان ما هم جوانان انقلابی هستند و کشور، دین و رهبرشان را دوست دارند و به این جنگ روانی و اقدامات دشمنانه دشمنان نظام توجه نمی‌کنند.

وی یادآور شد: دشمنان با اقدامات و تبلیغات مسمومی که انجام می‌دهند، سعی می‌کنند تا ذهن جوانان ما را از راهیان نور دور کنند اما موفق نشده‌اند و ما همیشه با استقبال خوب نوجوانان و جوانان مواجه بوده‌ایم همچنان که در سال گذشته بیشتر از سهمیه‌ای که اعلام شده بود اعزام داشتیم و امسال نیز استقبال خوبی را شاهد هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات