خبرهای داغ:
آیت الله عابدینی با اشاره به اینکه صدا و سیما باید در تبلیغ رسالت های الهی در جامعه تلاش کند از رسانه ملی به عنوان سخنگوی نظام جمهوری اسلامی و منویات رهبر یاد کرد.
کد خبر: ۹۰۶۶۶۵۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سعید انبار لویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین به همراه معاونین خود با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار کرد.
آیت الله عابدینی در این دیدار به نقش مهم و تاثیر گذار رسانه ها خصوصا رسانه ملی اشاره کرد و گفت: رسانه ها نقش مهمی را در آگاهی و افزایش بینش سیاسی و دینی افراد در جامعه می توانند داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه بر ضرورت تلاش رسانه ملی در جهت اقامه نماز در جامعه تاکید کرد و افزود: با برپایی این فریضه الهی زمینه ناهنجاریهای اجتماعی در جامعه کاهش پیدا خواهد کرد.
امام جمعه قزوین ضمن اشاره به اینکه اقامه نماز در جامعه زمینه اقامه عدالت، عفاف، حجاب و اخلاق را فراهم می کند خواستار نهادینه کردن ارزشهای دینی در جامعه شد.
آیت الله عابدینی در ادامه با اشاره به اینکه صدا و سیما باید در تبلیغ رسالت های الهی در جامعه تلاش کند از رسانه ملی به عنوان سخنگوی نظام جمهوری اسلامی و منویات رهبر یاد کرد.
رسانه به عنوان پل ارتباطی مطمئن بین مردم و مسوولان
در ابتدای این دیدار انبار لویی مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین هم نقش رسانه ها را در اگاهی و اطلاع رسانی در جامعه مهم دانست و گفت: اگر رسانه های به دست دشمن بیفتند دشمنان نظام بدون خراب کردن زیر ساخت های جامعه، زمینه از بین بردن انسانها را فراهم می کنند.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین در ادامه از رسانه به عنوان پل ارتباطی مطمئن بین مردم و مسوولان نام برد و بر ساخت برنامه های غنی و تولید برنامه های پر محتوا تاکید کرد.
انبار لویی در ادامه به نقش مهم و تاثیر گذار مردم در عرصه های مختلف نظام اشاره کرد و گفت: رسانه ملی در کنار اینکه صدای مردم را باید انتقال دهد در زمینه بیان دستاوردهای نظام هم باید تلاش کند.
در ادامه مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین بر ضرورت رساندن صدا و تصویر به تمامی نقاط مختلف استان تاکید کرد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها