خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در دامغان گفت: نیروی انتظامی چشم بیدار ملت و نظام اسلامی است که نیروهای خدوم آن هر خطری را به جان می‌خرند تا آرامش مردم حاصل شود، ارمغان ناجا امنیت عمومی است.
کد خبر: ۹۰۶۶۵۵۱
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، سعید ناجی در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان دامغان که با حضور خانواده معظم شهدا، فرماندار، فرمانده سپاه، دادستان، اعضای شورای اسلامی، مدیران دستگاه های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی نیرویی ارزشی و معتقد و پایبند به ارزش‌های انقلاب است که همواره تأمین رضایت خداوند را اصل و اساس برنامه های خود قرار داده و با همراه کردن تعهد و مسئولیت پذیری به موفقیت های بسیاری دست یافته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان مسئولیت اصلی تأمین امنیت در شهرها و روستاهای کشور را وظیفه ذاتی نیروی انتظامی عنوان و خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی چشم بیدار ملت و نظام اسلامی است که نیروهای خدوم آن هر خطری را به جان می‌خرند تا آرامش مردم حاصل شود، ارمغان ناجا امنیت عمومی است.

ناجی ایجاد ناامنی برای متخلفان، مجرمان و قانون گریزان و آرامش و اطمینان خاطر برای اقشار مختلف مردم، مبارزه با قاچاق مواد مخدر و پدیده شوم اعتیاد، مقابله با قاچاق کالا، ایجاد نظم و انضباط در شهرها و روستاها و حفظ سلامت و جان مردم در جاده ها و معابر را از مهمترین دستاوردهای نیروی انتظامی برشمرد.

وی قدرت و قوت نیروی انتظامی را تضمین کننده امنیت در نقاط مختلف کشور دانست و تعهد، تدین، مردم محوری، نوع دوستی و مسئولیت پذیری ویژگی‌های برجسته نیروی مخلص انتظامی عنوان کرد و افزود: سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ برای جامعه است که البته کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، حال آنکه امنیت زیربنای اصلی رشد و توسعه است.

سید رضا علوی فرمانده انتظامی شهرستان دامغان نیز در این مراسم ضمن تجلیل و قدردانی از تمامی خادمان عرصه نظم و امنیت جامعه، وحدت و همدلی مسئولان و مدیران این شهرستان با محوریت امام جمعه دامغان و تدابیر و تلاش‌های اعضای شورای تأمین به ریاست فرماندار این شهرستان را عامل اصلی امنیت مثال زدنی دامغان عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها