خبرهای داغ:
دبیر مجمع فرماندهان و مسئولین پیشکسوت جهاد و شهادت استان همدان از برگزاری بیست و پنجمین مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان با حضور دکتر محمدباقر قالیباف در 19مهرماه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۶۴۶۹
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴

بیست و پنجمین مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان برگزار می‌شودبهرام دوست‌پرست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: بیست و پنجمین مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان با حضور دکتر محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص در همدان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: همزمان با پاسداشت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، شهید «همدانی»، بیست و پنجمین مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان، روز پنجشنبه 19 مهر ماه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و مدافعان حرم، رزمندگان دوران هشت سال حماسه و ایثار و جمعی از بسیجیان برگزار می‌شود.

دبیر مجمع فرماندهان و مسئولین پیشکسوت جهاد و شهادت استان همدان در خصوص هدف از برگزاری این مجمع افزود: تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به‌خصوص قافله سالار شهدای مدافع حرم سردار شهید «حسین همدانی» از اهداف برگزاری این مجمع استانی است.

وی در خصوص دیگر برنامه‌های این مراسم اظهار کرد: پخش نماهنگ با موضوع شهدای والامقام دفاع مقدس، خاطره‌گویی توسط یادگاران و رزمندگان دفاع مقدس و ... از دیگر برنامه‌های اجرایی در این مراسم معنوی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات