خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی در جمع مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان با بیان اینکه ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی برای همیشه مدیون شهدا و جانبازان هستند، افزود: تمامیت ارضی و امنیت و آبادانی کشور در سایه ایثارگری رزمندگانی است که عزیزترین سرمایه خود را در این راه فدا کردند.
کد خبر: ۹۰۶۶۴۶۰
|
۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی جهانگیری خدمت به ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان را وظیفه‌ای سنگین دانست و گفت: قشر ایثارگر جزو اقشار مرجع و مورد اعتماد جامعه هستند و مسئولان باید در حد توان و اختیارات در خدمت آنها باشند.
وی با اشاره به مشکلات متنوع و متعدد خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: در شرایط فعلی، امکانات و اختیارات مدیران شاید نتواند آن‌طور که شایسته است پاسخگوی نیازهای ایثارگران عزیز باشد، با این حال همه تلاش مسئولان استان در جهت جلب رضایت آنهاست.
جهانگیری افزود: در زمان حاضر 26 درصد از مدیران استانداری از ایثارگران هستند و تلاش می‌کنیم در سطوح مختلف از این عزیزان استفاده شود.
مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: تعدادی از پست‌های مدیریتی استانداری با لحاظ شایسته‌گزینی به فرزندان شاهد اختصاص یافته است.
مهدی تقیون با تأکید بر اجرای کامل مصوبات و قوانین مربوط به قشر ایثارگر، از مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا بر اجرای این قوانین نظارت کنند.
وی همچنین بر اختصاص میز خدمت به ایثارگران، مناسب‌سازی معابر و اماکن برای دسترسی جانبازان، دیدار مستمر با خانواده‌های شاهد و ایثارگر و پیگیری حقوق قانونی ایثارگران از طریق مراجع مسئول از سوی مشاوران امور ایثارگران تأکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها